Melvin Snerken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Årets desidert største og heftigeste datetreff på Haugalandet går av stablen lørdag 7. oktober og holder det gående til 24 timer døgnet rundt til 11. oktober! På menyen står det 400 plasser, konkurranser, fete premier og underholdning av beste sort og ikke minst sosialt samvær! The Computer Party vil denne gang bli arrangert i Skåredalen kultur og idrettssenter som ligger i Haugesund kommune. TCP har tidligere blitt arrangert i idrettshallen på Tysværtunet kulturhus, men ettersom vi ønsket å ekspandere har kultur og idrettsenteret i Skåredalen blitt vårt nye 'hjem'. Skal du? - Jeg skal TCP! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg skal garantert! Dette blir min tredje gang på tcp og gleder meg så sinnsykt. Anbefaler alle å komme på dette treffet! Mvh Erling Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er fjortis-faktoren like høy denne gangen også ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det vil alltid være fjortisfaktor på større lan, Men man får bare prøve å unngå det så mye man kan. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal der jeg Bestilte bilett i dag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal kansje ta meg en tur eg og Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Er det utsolgt? Har Bestilt, men bare lurer... Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Er det utsolgt? Har Bestilt, men bare lurer... 6815989[/snapback] Tror ikke det er utsolgt... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det blir nok ikke utsolgt med det første vil jeg tro. Den siste veken derimot. Dere må få med venner og bekjente! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Noen som veit når tid dørene opner? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som veit når tid dørene opner? 6816253[/snapback] På biletten min står det kl 12.00 Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som veit når tid dørene opner? 6816253[/snapback] På biletten min står det kl 12.00 6816326[/snapback] Hvorfor åpner de heller ikke på fredag kl.18.00, sånn som forrige gang? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen som veit når tid dørene opner? 6816253[/snapback] På biletten min står det kl 12.00 6816326[/snapback] Hvorfor åpner de heller ikke på fredag kl.18.00, sånn som forrige gang? 6816444[/snapback] Nei, si det du. Sikkert det som passet best for arrangørene. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kommer det til å være wlan satt opp fra arrangør-siden ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kommer det til å være wlan satt opp fra arrangør-siden ? 6816652[/snapback] Det var nå hvertfall wlan sist gang så de har det sikkert iår også. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Kommer det til å være wlan satt opp fra arrangør-siden ? 6816652[/snapback] Ja, jeg leste det en plass... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nettverk: Nettverket på The Computer Party består av: Cisco catalyst 3548-XL som bordswitcher med fiber GBIT uplink til deltakerene sin backbone, som er en Cisco catalyst 3550-12G switch. Fra deltakerene sin backbone vil vi trunke ut 2GBIT til vår backbone hvor servere, nettverk og crew vil bli plassert. Dette skal holde i massevis. Det vil også komme WLAN i hele bygget... Både ut og inne. Hvordan den tekniske løsningen blir rundt dette er usikkert. Vi kan også legge til at nettene vil fungere uavhengig av hverandre. Går det ene ned vil det andre fungere uansett... Misbruk av nettverket i form av ethercap, DoS og alle andre unødvendige former ser vi svært ned på og dette da spesielt ut mot nett. Ser vi det minste misbruk av vår internett linje vil vi umiddelbart sperre mac adressen fra våre switcher. Hvis personen senere starter med cloning av mac adresser og misbruk av arp vil vi ta til vurdering om personen får lov til å forbli i hallen under resten av arrangementet. Read! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Nå veit jeg hvor du skal sitte ekwathne.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Nettverk: Nettverket på The Computer Party består av: Cisco catalyst 3548-XL som bordswitcher med fiber GBIT uplink til deltakerene sin backbone, som er en Cisco catalyst 3550-12G switch. Fra deltakerene sin backbone vil vi trunke ut 2GBIT til vår backbone hvor servere, nettverk og crew vil bli plassert. Dette skal holde i massevis. Det vil også komme WLAN i hele bygget... Både ut og inne. Hvordan den tekniske løsningen blir rundt dette er usikkert. Vi kan også legge til at nettene vil fungere uavhengig av hverandre. Går det ene ned vil det andre fungere uansett... Misbruk av nettverket i form av ethercap, DoS og alle andre unødvendige former ser vi svært ned på og dette da spesielt ut mot nett. Ser vi det minste misbruk av vår internett linje vil vi umiddelbart sperre mac adressen fra våre switcher. Hvis personen senere starter med cloning av mac adresser og misbruk av arp vil vi ta til vurdering om personen får lov til å forbli i hallen under resten av arrangementet. Read! 6820981[/snapback] Hvilken linje kommer det ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Nå veit jeg hvor du skal sitte ekwathne.. 6821819[/snapback] Hmm.. Skal du der? såg deg ikke på geekticket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå