Gå til innhold

Når flyttet du hjemmefra?


Gjest Slettet+19283741

Når flyttet du hjemmefra?  

63 stemmer

  1. 1. Når flyttet du hjemmefra?

    • Før jeg var 15
      3
    • 15-17
      9
    • 18-20
      15
    • 21-25
      6
    • 26 eller mere
      2
    • Har ikke flyttet ut enda
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om jeg fortsatt har planer om å flytte ut når jeg er 16 :hrm: Blir vel hvis jeg ikke kommer inn på noen medier og komunikasjon i bærum. Har alltid hatt lyst til å flytte ut, bra å være "uavhenig."

 

Så blir vel 16 jeg flytter ut.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Ingen har godt av å bo hjemme etter fylte 20, mener nå jeg. På tide å stå på egne ben.

6803277[/snapback]

Hvis foreldrene bor et par km fra der man studerer og man kan bo gratis der vil jeg nesten påstå at man er dum hvis man takker nei. Selvfølgelig er det kult å ha et eget sted, men det blir fort en del tusen i studielån.

 

 

Er 16 (17 om 2 dager faktisk) og flytter utenlands for å studere når jeg er ferdig med videregående. Kan muligens hende jeg tar et friår eller tar et år i Norge først.

Lenke til kommentar
Ingen har godt av å bo hjemme etter fylte 20, mener nå jeg. På tide å stå på egne ben.

6803277[/snapback]

Hvis foreldrene bor et par km fra der man studerer og man kan bo gratis der vil jeg nesten påstå at man er dum hvis man takker nei. Selvfølgelig er det kult å ha et eget sted, men det blir fort en del tusen i studielån.

 

 

Er 16 (17 om 2 dager faktisk) og flytter utenlands for å studere når jeg er ferdig med videregående. Kan muligens hende jeg tar et friår eller tar et år i Norge først.

7078525[/snapback]

 

Men når man er ferdig å studere og er kommet seg i jobb, så flytter man. Synes det er litt slapt å gå for ny Audi (helt ny) til 600.000,- for så å gå hjemme og la mor stryke skjorten du skal ha på deg på arbeid dagen etter! Det er greit å bo hos mor i en midlertidig (penge)knipe, men når man er 25 så er man kun hos sine forelder på søndagsmiddag!

 

Jeg flyttet vel når jeg var 20år etter milliten.

Lenke til kommentar

de fleste flytter ut ca rundt 20, da det er da de fleste er ferdig med utdannelse + kanskje militæret, og har gjerne en jobb...

 

jeg flyttet ut når jeg var 21, det var først da det var praktisk mulig for meg å flytte ut, men jeg er fortsatt hjemme hos foreldrene ca hver helg, både broren min og søsteren min er hjemme hos foreldrene daglig.

 

at man skal bare være hos sine foreldre på søndagsmiddag er bare tull, dette får man vel avgjøre selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...