Gå til innhold

Når flyttet du hjemmefra?


Gjest Slettet+19283741

Når flyttet du hjemmefra?  

63 stemmer

  1. 1. Når flyttet du hjemmefra?

    • Før jeg var 15
      3
    • 15-17
      9
    • 18-20
      15
    • 21-25
      6
    • 26 eller mere
      2
    • Har ikke flyttet ut enda
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Jeg flytter ut etter jeg er ferdig med Militeret og har fott meg en Ok jobb! lever gratis hjemme så hvorfor ikke utnytte det lengst mulig

6803578[/snapback]

Enig, til en viss grad.. Hmm.. Gikk det ikke ann å få en poll på dette tro..? :whistle:

Lenke til kommentar

Flytta ut da jeg var...22-23 ca? Er 25 nå, men måtte flytte hjem igjen i sommer da jeg kom tilbake til Stavanger og var uten jobb. Her skal jeg bo til jeg får råd/finner leilighet å kjøpe. Begynner i ny jobb på mandag så bør ikke drøye for mange månedene. Vil absolutt ut igjen. Har det OK her, men savner privatliv :p

Lenke til kommentar
Hadde vært digg å flytte hjemmefra ... :hmm: hadde sluppet å rydde så mye, i tillegg som jeg hadde sluppet at andre rydda i tinga mine.

6804507[/snapback]

 

ja jeg er like gammel som deg og flytta på hybel i år :) Er så utrolig deilig å bare gjøre som du vil, spise når du vil, fise når du vil osv :D Men så klart det er både ulemper og fordeler med å bo hjemme og på hybel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
19 år-

Flytta med dama for 2 mnd siden og aldri hatt det så bra.

Leier leilighet på 60m2, og deler alle utgifter med dama.

Ellers så har jeg 2 jobber for å ha råd til det..

6804869[/snapback]

2 jobber? 2 deltidsjobber eller som ekstrahjelp etter skole e.l?

Lenke til kommentar

Flyttet og flyttet.

 

Alle sammen flytta fra meg i huset vi bodde i. Først skiltes mamma og pappa, så flytta pappa.

 

Så flytta mora mi sammens med en annen. Så fikk søstra mi seg kjæreste å flytta sammens med han. Jeg var 15 år da jeg ble boende alene.

 

Så solgte jeg huset å flytta inn i ei leilighet på en 75m2 i starten av 18 års alderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...