Erik J. Nilsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Mer krefter, men fremdeles lite støy. Vi tar fire nye entusiastrettede strømforsyninger gjennom testbenken. Les mer Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fin test, Skuffende av OCZ (kanskje fordi det egenhtlig er en FSP epsilon 700W som koster 550 kr. mindre enn OCZ sin? Ellers befester MIST sin posisjon, men hva med å ta med Seasonic? Eneste jeg tror kan konkurere med MSit. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har hørt mye fint om Silverstone sin 750w Zeus... Silverstone Zeus Kanskje dere kan teste denne neste gang ? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Monsteret til PC Power & Cooling hadde vært morsomt å se en test av. http://www.pcpowercooling.com/products/vie....php?show=TC1KW Endret 4. september 2006 av arnbju Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Veldig bra test men jeg savner Mist 600W, synes den burde vært med Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 second that, tok det forgitt at den var med Mist 600w ?? Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg savner også en test av Mist sin 600w. Jeg vaklet mellom den og 500w utgaven, men ettersom jeg ikke fant test på den og jeg var redd for at den kom til å støye mer enn 500w utgaven, så ble det den siste på meg. Er svært fornøyd med den, men er ikke helt sikker på om jeg angrer på at jeg ikke kjøpte storebror. Noen andre her som har testen den og kan si noe om støynivået på den sammenlignet med den på 500w? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Skal notere ønskene, og se hva vi klarer å skrape sammen. Takk for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du hører den, men jeg deffinerer den som ikke plagsom. Det er ogspå svake knittre lyder i den når du slår den av, men har forsikret meg fler steder om at dette ser normalt og skal gå helt fint. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 den knitrelyden kommer av Aktiv et eller annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Monsteret til PC Power & Cooling hadde vært morsomt å se en test av. http://www.pcpowercooling.com/products/vie....php?show=TC1KW 6801520[/snapback] Den kommer vel litt på siden - koster jo votter å vinter ... Savner imidlertid test av noen Zippy PSU'er... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal notere ønskene, og se hva vi klarer å skrape sammen. Takk for tilbakemeldinger. 6801672[/snapback] Jess, og Corsair(?) skulle vel også lansere en ny forskyning, den virket som en meget god sak, tilsynelatende stillegående, og med høy effekt på 12V. SÅ det er også en sak som ønskes testet om mulig. AtW Lenke til kommentar
Mit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 For dere som lurer på de lydene fra Mist PSU'ene så har Microplex skrivd litt om hva det er http://www.supportforum.info/ubbthreads/sh...e=&view=&sb=&o= Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Man bør kanskje også nevne at det ikke bare er to gfx kort som kvalifiserer til "beefy" PSU . Ref: Man trenger ikke lenger ha et monster av en maskin for å kunne se behovet av en kraftigere strømforsyning. Spesielt ikke hvis man liker å overklokke, eller har planer om et oppsett som benytter seg av to grafikkort. Nemlig ATI X1900 korta som suger strøm så det holder , sammenliknet med nvidia 7900 korta . Valg mellom nvidia 7900 og ATI X1900 gjør enorme utslag på nødvendig +12v ampere , samme med nvidia GT vs GTX vs GX2 og ATI 1900 GT vs XT vs XTX. Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Fin test, men som nenvt savner jeg litt flere aktuelle merker. Hva med en to delt PSU roundup i 400 og 700 watts klassen? Seasonic M12 står høyt på min ønskeliste over testobjekter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=323037 I tillegg hadde det vært fint om dere fikk med støytester. Spesiellt hvor mye de ulike støyer under full load. Der vet jeg at MIST 500 watt faktisk støyer mere enn en hva en skulle trodd. Endret 4. september 2006 av Alcoholiday Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Holder meg til PC Power & Cooling eller Silverstone PSU'er jeg. For min del ser jeg ikke på modulære strømforsyninger som noe som er egnet for entusiaster, siden det er høyere resistans i kablene på disse, og hvis det skjer noe galt med en kontakt kan muligens alt fyke til h*****e. Har merket ustabil strømtilførsel på 12V rail'ene på enkelte av de og. Går aldri tilbake til de nei... Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er så bra å utnevne en PSU for å være den mest hyggelige hva støy angår, for så å ha støy som et minuspunkt... Ikke helt gjennomtenkt. Kunne tenkt meg å sett entusiast-strømforsyninger i neste test, da snakker jeg om Seasonic, Silverstone, Corsair sin ny HX-serie og Enermax. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg stemmer og for mist600w og seasonic 12 (600w) men interresant test, interresant å vite at ocz egentlig er en fsp og at den faller utenfor 5% marginen på 450w. 300w blir vel load for hvermansen men likevell skuffende fra ocz... Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da satser vi på å få en "oppgradert" test av kanskje MIST 600W da? for min del så er det 3 ting som er viktig. Modul-basert, støy-nivå og stabilitet. Håper dere også kan få tak i måle instrumenter også, selv om man kanskje ikke får tak i "verdens dyreste" så ihvertfall et billig hvor man kan få en nogenlunde indikasjon på lydnivå hadde vært fint. Frankie Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 @Frank_Jarle ser ut som om vi prioriterer ganske likt, er vel mist 500\600 som er bestevalget for oss... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå