meastp Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ja, topicen sier vel det meste... Jeg bruker opera og etter en stund stopper nedlastingen og det står ett slags sort utropstegn på ikonet av filen. Håper dere kan hjelpe meg. mvh, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
GeNiaL Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Her er linken til javastøtte for IE i XP: ftp://ftp.visualware.com/pub/java/msjavx86.exe vet ikke jeg, men kanskje det hjelper å laste ned med IE istedenfor... bruker opera selv og det gikk fint... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 jeg lasta det ned fra ftp.uio.no med ws_ftp det går som regel mye raskere og mer feilfritt enn og bruke en browser. eller så kan du bruke ftp i linux hvis du har det allerede. [ Denne Melding var redigert av: magikern på 2002-10-27 19:40 ] Lenke til kommentar
PKA Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Bruk Getright til å laste ned med, og klikk på "alle" linkene til den aktuelle filen på f.eks. http://www.linuxiso.org/ . Da vil Getright velge de raskeste/ beste linkene. -PKA- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå