SideburnsKongen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Morn, er litt usikker på hvor jeg skal plasere denne, er den feilpostet får mod bare flytte den.. Det jeg leiter etter er en hub hvor man kan sette lyd (Headset) og mic.. Får man tak i det med usb så er det kjempe fint, men ikke et must.. Takk for svar på forhånd.. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Biltema har en lyd hub. for 1 mic og 2x lyd (høytalere + headset f.eks) Med egen knapp for å velge mellom headset og høytalere + en knapp for å slå mic av og på. mener det kanskje var volum bryter på den også men er ikke helt sikker. *Edit* fant den, er produkt nr 23-265 Endret 4. september 2006 av Drkangel Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Biltema har en lyd hub.for 1 mic og 2x lyd (høytalere + headset f.eks) Med egen knapp for å velge mellom headset og høytalere + en knapp for å slå mic av og på. mener det kanskje var volum bryter på den også men er ikke helt sikker 6801115[/snapback] Den funker fint Har en slik selv Tenkte at det sikkert ble mye sus, men det ble ikke være Også er det uttak for gamlere headsett til mobilen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Takk for svar.. Ossen er den i sammenligning med denne..? Bilde Link Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Takk for svar..Ossen er den i sammenligning med denne..? Bilde Link 6801205[/snapback] Den har samme funksjoner ser jeg Og mye finere Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 ja, så penere ut, men lurer på om det er lyd justeringer på den.. Kanskje det er det på sia eller no.. Men kan jo bruke windows til å sette ned lyden da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå