Aetius Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg har merket at Gaim v1.5.0 crasher på samme punkt på alle maskiner jeg har, inklusive min nyinstallerte Conroe-maskin. Det gjør at jeg lurer på om det kan være et universelt problem, som f.eks at Micro$oft har endret noe i MSN-protokollen elns. Noen som har forslag? EDIT: Før noen begynner å bråke med det: Ja, det samme skjer uavhengig av om det er 32- eller 64-bits WinXP. Endret 4. september 2006 av Aetius Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror ikke det. Gaim 2.0 hadde et problem med MSN-protokollen, men det tror jeg var en bug i Gaim 2.0. Jeg kan ikke se at de har oppdatert 1.5. Ut i fra min erfaring kan GTK, som Gaim bruker, for Windows være ganske ustabil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Testet v2.0 beta 3 og det samme skjer med den. Lenke til kommentar
meron Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det problemet er nok Windows relatert, her funker alt supert (linux). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå