rc-halv Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Heisann, jeg har Windows XP Professional, SP1. Har nylig formatert, og fant ut at jeg skulle piffe opp oppstarten i Windows, da jeg også har gjort dette tidligere. Men denne gangen fikk jeg det ikke til. Jeg lastet ned boot og logon-skjermene jeg ville ha, og byttet dem ut med ntoskrnl og logonui - filene i system32-mappa. Men når jeg restartet, så forble den orginale bootskjermen og logonskjermen. Hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 *bump* ^_^ Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Ingen som vet noe eller? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Du husket å bytte ut filene i safe-mode? Goscinny Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Filbeskyttelsen i Windows hindrer at du kan bytte systemfiler bare ved å bytte noen filer. Et program som heter Replacer tror jeg kan hjelpe deg. Ellers kan du se litt på et program som bytter ut oppstartsskjermen. Er ganske mange der ute. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Har ikke prøvd replacer, men reshacker, enlz. Det virket greit nok Goscinny Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 12. september 2006 Forfatter Del Skrevet 12. september 2006 Fikk det til. Takk for hjelpen. ^^ Bootscreen-filen var dessverre korrupt, så pc'en nekta å starte opp, men kobla den på en annen pc og hadde backup av orginalfila. Så nå funker det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå