janchrst Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg skal kjøpe meg ny pc og trenger litt hjelp. Ønsker at jeg skal kunne spille nye spill på den uten videre problemer. Jeg lurer fælt på om jeg skal ha intel eller amd? Hva er å forerekke? Kan noen hjelp meg med et oppsett? foretrekker nvidia, de kommer jo med nye mellomklassekort nå jeg lurer også på om spill pcn på datakjeden er noe å velge? mvh Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Om du vil bygge pc selv så kan du ta utgangspunkt i dette oppsettet: her. Av skjermkort har jeg valgt Radeon X1900XT som er skjermkort i toppklasse og yter bedre enn GeForce 7900GT. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
janchrst Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Tusen takk for oppsettet!! Jeg har et par spørsmål: 1. Etter å ha lett og lest litt lurer jeg fremdeles på det med amd eller intel conroe. AMD Athlon 64 3800+ 2.4 GHz prosessor koster bare tusenlappen og har så vidt jeg kan se fått mye skryt, også AMD Athlon 64 X2 4600+ 2.4 GHz prosessor, som koster ca 5-600 kr mindre en intel. Er de gode alternativer? og i Så fall, må jeg ha et annet hovedkort? Lurer rett og slett på om det er poeng i å legge så mye penger i intelpr. el. om andre er like gode. 2. På annbef. av Hiper HPU-4B580 ser jeg at folk har klaget veldig over at den støyer. Har du noen gode alternativer? Jeg takker så mye for hjelpen! Uten haddde jeg gått meg helt vill! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tusen takk for oppsettet!! Lurer rett og slett på om det er poeng i å legge så mye penger i intelpr. el. om andre er like gode. 6808123[/snapback] Akkurat nå er det intel conroe som gir deg mest for pengene Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. Disse er også tydelig nemt i toppen av denne kategorien, samt at de ligger som eneste annonsering/sticky i denne kategorien! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå