xcyber Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det noen forskjeller på disse to kortene? PowerColor Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, ViVo, Dual-DVI-I, Retail og Sapphire Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI/VIVO, Lite-Retail Lenke til kommentar
Locci Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det noen forskjeller på disse to kortene? PowerColor Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, ViVo, Dual-DVI-I, Retail og Sapphire Radeon X1900GT 256MB GDDR3, PCI-Express, Dual-DVI/VIVO, Lite-Retail 6800798[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 de er like ja kanskje bortsett fra klistrtemerket på kjøleren. Lenke til kommentar
xcyber Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 takk så det sto skrevet noe om at vifta muligens var litt dårligere enn det som er på sapphire sitt men det var kanskje for flere år siden Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I bunn og grunn det samme kortet, men Sapphire er kjent for å yte bedre enn sine konkurrenter Jaynuz Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det er ikke ofte noen problemer med sapphire, som jeg har hørt... sikkert bra powercolor også, men sapphire er liksom kvalitet Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 I bunn og grunn det samme kortet, men Sapphire er kjent for å yte bedre enn sine konkurrenter Jaynuz 6803243[/snapback] hvorfor det? det jeg stort sett legger merke til med sapphire er at de stort sett holder seg 100% til referanse designet (både på skjermkort og hovedkort) Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Av alle testene jeg har lest av like ATI-kort, har alltid Sapphire komt ut best. På overklokkingsegenskaper også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå