Zyrex_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i et adapter 230V-15VAC på minst 1,5A? Lett mye rundt men finner bare på opp til 1,2A. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Adapter? Hva skal du bruke den til? Dersom det er AC-AC, slik jeg tolker det du sier på så trenger du bare en enkel transformator. Feks finner du sikkert noe her: http://www.elfa.se/elfa-bin/dyndok.pl?lang...dok=2021849.htm Lenke til kommentar
space17 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Henger meg på NorthWave: Hva skal det brukes til. Er du sikker på at du trenger 15V AC 1,5A? space Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har du sjekket med Mascot? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Den skal brukes til en effektpedal til gitar. Og ja, er sikker på at den trenger 15vac Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hva heter effekt pedalen? Er mulig at jeg har orginal adapter. Skulle ikke tilfeldigvis være en Behringer V-amp? Mvh Magnus Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 22. september 2006 Forfatter Del Skrevet 22. september 2006 Det er en Zoom G9.2tt så er ikke samme. men hvis spesifikasjonene for adapteren er den samme så er jeg interessert. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Hei, Skal sjekke på jobb i morgen, skal en tur dit ut på formidagen. Mener jeg skal ha orginal til din også, men lover ingen ting. Om ikke jeg har orginal må jeg vite hvordan plugg du skal ha. Mvh Magnus K. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 29. september 2006 Forfatter Del Skrevet 29. september 2006 Har du fått skjekket opp noe? Hvilken plugg som sitter på er ikke så farlig. det kan jeg bare bytte selv. Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Beklager, glemte deg i farten. Har sjekket om vi har vi er tom. Derimot kan jeg skaffe mot noe leverings tid. Pris mener jeg blir 4-500kr. Mvh Magnus Har du fått skjekket opp noe?Hvilken plugg som sitter på er ikke så farlig. det kan jeg bare bytte selv. 6962791[/snapback] Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 det hadde vært supert. sender adresse osv på pm. hvor jobber du forresten? Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hei, Sendt svar til deg, Jobber hos Serik Elektronikk i Trondheim. Magnus K. Lenke til kommentar
GrH Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 er "Serik Elektronikk" den som ligger rett ovenfor Tre45? -Djgunnah Edit: lit offtopic , men men Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, Javist! Stikk innom en fredag eller lørdag og si hei! Jeg er den yngste. Magnus K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå