MagnusW Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 På torsdag, 7.09, åpner Båter i Sjøen i Sandvika. Er det mange som skal dit eller? Jeg har hvertfall tenkt meg. Er på utkikk etter båt og håper jeg finner noe der. Har blant annet sett på Uttern S64 og Windy Oceancraft Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 det er den i Oslo? Skal til Oslo i helga og hørte det var noe greier der, så tar nok turen innom men blir nok bare for kikkens skyld Lenke til kommentar
Beining Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Bor ikke langt unna, så tar meg vel en tur jeg også. Men, det er jo Gatebil i helgen også Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Synd jeg bor for langt unna. Har alltid kunnet tenk å tatt en tur. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. september 2006 Forfatter Del Skrevet 9. september 2006 Da har jeg nettopp kommet hjem fra messen! Utrolig mye tøft å se. Satser på å kjøpe en Uttern S64 og ha den i Kragerø UTrolig fin båt med mye sitteplass, fin konsoll og mange bra løsninger. Lenke til kommentar
martin_eie Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da har jeg nettopp kommet hjem fra messen! Utrolig mye tøft å se. Satser på å kjøpe en Uttern S64 og ha den i Kragerø UTrolig fin båt med mye sitteplass, fin konsoll og mange bra løsninger. 6832747[/snapback] sikkert en kjekk båt det.. jeg personlig er ikke så stor fan av skjærgårdsjeep oppleggetmen sikkert kjekt for noen.. var det noen bra nye båter der eller noen spesielltkule båter? skulle gjerne dratt dit men hadde desverre ikke tid:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå