RBW Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Neste generasjon med minnepinner begynner å nærme seg. Nå melder også Pretec om en minnepinne med 16 GB lagringskapasitet. Les mer Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Det var en lite hyggelig pris! Greit at den er liten og rask, men fydda! Endret 4. september 2006 av Norwegian_patriot Lenke til kommentar
Magnulus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det var en lite hyggelig pris! Greit at den er liten og rask, men fydda! 6800674[/snapback] Når det er en av markedets første 16GB minnepinner er det ikke så mye annet å forvente. Det er billigere enn 16stk Pretec Tiny 1GB, i hvert fall. ^_^ 16 GB pinner kommer nok til å halveres i pris (minst) innen neste september. Kanskje helt ned i en tredel av prisen nå. Jeg ser Pretec tiny har sunket til halvparten av den prisen den hadde da jeg kjøpte min for under et år siden. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor sikkert er det å bruke minnepenner til sikerhetskopi? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 For en pris :| Den må de dra lengre på lande med Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tror noen var før deg http://www.hardware.no/nyheter/minne_ram/1...innepinne/30759 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tror noen var før deg http://www.hardware.no/nyheter/minne_ram/1...innepinne/30759 6801162[/snapback] Han refererte jo til denne artikkelen i artikkelen sin, så det er ikke noe rot... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror man betaler litt ekstra for hastigheten her (25 MB/s). De billigste minnepinnene i dag har hastigheter på rundt 10 MB/s. Men selvsagt alt for dyrt, den må ned på 2000 kr. for at jeg i hele tatt vil vurdere noe sånt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så håper jeg at noen snart paralellkobler flashbrikkene og får SSD på markedet. Det kunne blitt interessant med en liten SSD på 16-32GB i en bæbar pc for eksempel. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fint med 16GB minnespenner. Det fine er at på de nye så er det en funksjon som heter "U3" å det gjør at du kan kjøre programmer fra minnepenne på hvilkens somhelst maskin. Du kan jo også bruke minnepenner på Windows Vista som "ekstra" pcminne hvis det trengs, og det er digg. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) En får jo 4 Gigabyte Secure Digital kort nå med god hastighet fra TwinMOS til omkring 500 kroner +/-. Synes prisen for den 16 "Gigabyte'ren" var litt drøy. Det er jo flashminne som benyttes på både minnepenner og minnekort, og dessuten kan en jo i dag få kjøpt Secure Digital kort med utfoldbar USB plugg også selv om det koster bittelitt mer en de kortene som er uten denne funksjonaliteten. Når en kan få SD kort med USB "hengselplugg", hva skal en da med en stor og klumpete minnepenn!! Endret 5. september 2006 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå