Gå til innhold

Fotballsko til bruk på grus og litt kunstgras

NewShuttle

Anbefalte innlegg

Små knotter er beregna på grus og kunstgress. Store knotter er beregna på gress. Du kan få tak i store knotter som er mer ment på kunstgress, ettersom det er flere knotter, og de er mer slitesterke, men de store er i teorien ment til gressbruk.

Selv bruker jeg kun store knotter på kunstgress og gress. Småknotter brukes ikke fordi jeg ikke har godt nok feste i kunstgresset, og jeg nesten ikke klarer å løfte ballen.

6830952[/snapback]

Det jeg snakker om...mange små knotter fungerer jo ikke på kunstgress. Er klar over at de skoene du kjøer til 299 på elkjøp og whatever markedføres som grus/kunstgress.

6832515[/snapback]

Grus/kunstgressko = turfsåle som er god på både kunstgress og grus. :)

Kunstgress er hardt underlag og det er også grus... :hmm:

Jeg har netopp kjøpt meg nye TF sko og de fungerer bra på begge underlagene. :w00t:

Adidas +F10 blå Traxion TF, jeg synes de er gode ivertfall :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor skulle ikkje små knotter fungere på kunstgras? Det er ei gummimatte, knottane vil ikkje gje deg betre feste sjølv om dei er litt høgare vel? Har sjølv prøvd høge knotter, men synest eg har betre kontroll med små, kjem nærmare bakken og betre stabilitet.

Eg trur det er ein vanesak, har nokon brukt høge knotter i fleire år vil det kreve litt tilvenning for å bli komfortabel med små knotter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...