Gå til innhold

Fotballsko til bruk på grus og litt kunstgras

NewShuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm.. vil tro at Fotball sko er en betegnelse av alle typer sko som brukes primært til fotball? altså, grus,gress,kunstgress kanskje også innesko som er laget for fotball...

6800957[/snapback]

Næh... Gå i en sportsbutikk og si at du skal ha fotballsko, da får du en sko med knotter, som på en fotballsko. Si at du skal ha grussko så får du sko med knotter eller lignende som passer for grusbane og kunstgressbaner.

Lenke til kommentar
Hard ground knotter. Hard ground funker veldig bra på kunstgress og bra på grus, grussko funker på grus, men ikke på kunstgress.

6808960[/snapback]

Det som funker på grus funker også på kunstgress. Det meste kan brukes på kunstgress så lenge det ikke er glatt på banen.

Adidas mundial er bra, men de går lett i stykker.

Lenke til kommentar
Hard ground knotter. Hard ground funker veldig bra på kunstgress og bra på grus, grussko funker på grus, men ikke på kunstgress.

6808960[/snapback]

Det som funker på grus funker også på kunstgress. Det meste kan brukes på kunstgress så lenge det ikke er glatt på banen.

Adidas mundial er bra, men de går lett i stykker.

6810224[/snapback]

Neee, grusknotter gir hvertfall ikke meg et godt nok grep.

Lenke til kommentar

Små knotter er beregna på grus og kunstgress. Store knotter er beregna på gress. Du kan få tak i store knotter som er mer ment på kunstgress, ettersom det er flere knotter, og de er mer slitesterke, men de store er i teorien ment til gressbruk.

Selv bruker jeg kun store knotter på kunstgress og gress. Småknotter brukes ikke fordi jeg ikke har godt nok feste i kunstgresset, og jeg nesten ikke klarer å løfte ballen.

Lenke til kommentar
Små knotter er beregna på grus og kunstgress. Store knotter er beregna på gress. Du kan få tak i store knotter som er mer ment på kunstgress, ettersom det er flere knotter, og de er mer slitesterke, men de store er i teorien ment til gressbruk.

Selv bruker jeg kun store knotter på kunstgress og gress. Småknotter brukes ikke fordi jeg ikke har godt nok feste i kunstgresset, og jeg nesten ikke klarer å løfte ballen.

6830952[/snapback]

Det jeg snakker om...mange små knotter fungerer jo ikke på kunstgress. Er klar over at de skoene du kjøer til 299 på elkjøp og whatever markedføres som grus/kunstgress.

Lenke til kommentar
Isåfall bør du bruke grussko og ikke fotballsko. Fotballsko på grus er etter min mening meningsløst.

6800610[/snapback]

Eg trudde fotballsko var eit begrep som omfatta både grussko og grassko.

6800677[/snapback]

Jepp, det er det. Fotballsko omfatter både grus- og gressko.

6863205[/snapback]

Fotballsko inkluderer alle sko som er ment brukt til fotball.

Lenke til kommentar

6830952[/snapback]

Det jeg snakker om...mange små knotter fungerer jo ikke på kunstgress. Er klar over at de skoene du kjøer til 299 på elkjøp og whatever markedføres som grus/kunstgress.

6832515[/snapback]

Spilte i 4 år med småknotter på kunstgress. Var litt uvant i starten men etterhvert gikk det helt ok. Sleit aldri med dårlig grep verken på nytt eller gammelt kunstgress.

Lenke til kommentar

6830952[/snapback]

6832515[/snapback]

Spilte i 4 år med småknotter på kunstgress. Var litt uvant i starten men etterhvert gikk det helt ok. Sleit aldri med dårlig grep verken på nytt eller gammelt kunstgress.

6863868[/snapback]

Vil nesten si det varierer fra person til person.. Selv har jeg spilt flere kamper med småknotter, og jeg takler det rett og slett ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...