Cusher Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hvor stor er forskjellen på desse to? AMD Turion 64 x2 mobilteknologi TL-52 kontra AMD Turion 64 x2 mobilteknologi TL-50 Endret 4. september 2006 av Cusher Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei og velkommen til forumet! Den tekniske forskjellen kan du se her. Altså mengden med L2-cache. Ytelsemessig vil jeg tro at forskjellen er minimal, neppe merkbar utenom i rene cpu-tester. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan er varme og støy på disse Turion Mobile x2 cpu'ene kontra Intel sine Core Duo? Lurer på det, siden jeg skal kjøpe meg en bærbar snart Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hvordan er varme og støy på disse Turion Mobile x2 cpu'ene kontra Intel sine Core Duo? Lurer på det, siden jeg skal kjøpe meg en bærbar snart 6809044[/snapback] Varme er ikke noe problem på de, untatt de som levéres med dårlige brikkesett. Støy blir da alt etter hvilken vifte som blir benyttet. Noen er bra og andre dårlige. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Takker for svar, effikan. Tenkte på noen av de nye HP maskinene, enten dv6005 eller dv2004... Synes disse gir veldig mye for pengene, men vet du noe om de blir varme, og viftestøy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå