pagedown Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det mulighet for å ringe direkte via et vanlig IP- abonement med headset koblet til PCen. Skype har jo en mulighet tilø å kunne ringe rett fra Outlook, men det hadde vært fint å kunne benytte et vanlig IP abonement, som er langt billigere enn SkypeOut. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Går fint det.. Bare finne deg en leverandør som lever software ip telefon.. Feks. ip24.no eller Softphone fra SjLabs http://www.sjlabs.com/sjp.html Endret 4. september 2006 av taz Lenke til kommentar
pagedown Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Sjekket min leverendør Telio. Der lastet jeg ned gratis Teliophone - et grensesnitt med en usjarmerende teknofongreie som ikke ser ut til å kunne kummunisere med Outlook i (ala skype) det hele tatt, og hvor det viser seg å være noen ringepriser som gjør mobilen min til et mere gunstig ringealternativ (hvor dum tror de jeg er..... ) Det jeg ønsker meg er: Slippe dustete liksomtelefoner på skjermen (skal jeg slå et nummer kan jeg da bruke det nummeriske tastaturet...) Mulighet å ringe integrert fra outlook med mulighet for å loggføre samtaletid osv i outlook (som det er med skype) At samtalepris og abonement er identisk med husets vanlige IP telefon. Finnes dette, eller bør jeg be om å bli frosset ned til IP- leverandørene har blitt tørre bak ørene... Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Det er da mye mer behagelig å bruke en vanlig telefon!?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå