Joachim_F Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Si farvel til Bully - Eurogamer forteller at fra nå av vil Rockstars kommende skolespill være kjent som Canis Canem Edit. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Æsj, det nye navnet suger i forhold til det gamle. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Canis Canem Edit er også slagordet til Bullworth Academy, hvor handlingen i Bully foregårHandlingen i hva foregår? Nei, fjolsete navn mener nå jeg. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 At handlingen forgår i Bullworth Academy... Navnet er vel endret for at noen folk ikkje skal bli provosert. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 At handlingen forgår i Bullworth Academy... Ja, men ved en liten mental glipp skrev jeg "der handlingen i Bully foregår" - det heter jo ikke Bully mer. Det er rettet nå. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gleder meg litt til dette. Håper noen lager en drapsskvadron som utrydder mobberene. Neida.. tullet. Tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg