Snoop Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei! Hvis jeg rebooter eller bare starter dataen Så kommer Installering av Windows XP, jeg har Windows XP, Men fortsatt kommer at jeg må innstallere Windows XP, det er driit kjipt, siden da må jeg gjennom masse skit! Og Når den er klar (ser klar ut) Så fører jeg musen over start linjen, men der er det bare et TIMEGLASS og jeg må vente omtrent 1min må jeg vente og da blir den klar! Hvis jeg går på Min DataMaskin og høyreklikker på den, og trykker på Formater, blir alt på stasjon C slettet og så etter det må jeg sette i XP cd'en og innstallere XP på nytt? Eller burde jeg ha XP cd'en i og så trykke på Formater? Lenke til kommentar
Snoop Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Trenger virkelig raskt svar... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Du kan i alle fall ikkje formatere C: mens du køyrer Windows frå den partisjonen. Løysinga må kanskje vere å sette i XP-CDen, og la den starte, og når den spør kvar den skal legge inn Windows, velger du å formatere disken. Dette trur eg skal gå... :smile: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ett litet tips er å kopiere Win XP inn i en mappe på en annen HD/ partisjon da slipper du å ta frem XP platen hver gang du skal instalere noen Xp komponenter senere for Windows husker hvor innstalasjonen kom i fra og vil hente alle nødvendige system filer derfra. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 øøøhm, tør jeg spørre hva **** du egentlig driver å loker rundt med på den datamaskinen din? Lenke til kommentar
Ole_bob Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 FDISK eller PARTITIONMAGIC kansje? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. oktober 2002 Del Skrevet 29. oktober 2002 Grunnen til at installasjonsprogrammet starter hver gang du restarter maskinen har jeg et bra svar til. Har du XP Cden i når du booter? Booter den fra CDen da kanskje ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå