Joachim_F Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Strategy First har kansellert utviklingen av nye Jagged Alliance-spill. Les mer Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det må vel være dagens nest tristeste nyhet. (det værste er tross alt at Steve Irwin er død) Dette spillet har jeg gledet meg til leeenge Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Enig med Mozze. Det er da forbannet at et slikt spill med et sånt potensiale skal bli trukket. Jeg er klar over at det påstås at de skal gjøre en enda bedre versjon selv, men jeg tillater meg å tvile på dette. Dernest bør det sies at rent strategisk er dette nok ufattelig tåpelig, ettersom dette kan føre til at merkenavnet Jagged Alliance forsvinner inn i obskuriteten, noe som igjen kan føre til enda dårlige salg om de faktisk lager og gir ut et nytt Jagged Alliance. Nei her er det noe muffens i mosen. Kan dette ha sammenheng med at de siste mailene jeg har fått fra strategyfirst stort sett har vært av typen "vi selger strategi-spill som andre har lagd"? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 En interessant sak: Fikk nyhetsbrev fra Strategy first i dag. Her sto det litt om hva som forventes. Deriblant står det, i DENNE saken at de har nesten ferdigstilt et spill som heter Brigade 5 - New Jagged Union. Ok, så er ikke navnet helt likt, helt til man ser det som står om det i brevet. Her står det nemlig Brigade E5 - New Jagged Alliance. That's right. Alliance. Dernest kan man styreet lag på opptil seks leiesoldater. Man kan velge mellom 40 forskjellige slike. Høres det kjent ut? Koker det ned til det faktum at det er konflikt om navnet, eller? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tja. Har de ikke Ivan og Igor med så liker jeg det ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg