Henrik Salthe Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den famøse gerilja-kunstneren Banksy har byttet ut 500 eksemplarer av Paris Hiltons debut-CD med sin egen remix av platen. Les mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Haha! Utrolig kult at en person bare kan vandre inn i en platebutikk, røske med seg 11 cd'er, og ta de med hjem uten å bli oppdaget. Enda bedre er det at dette er Paris Hilton, gud som jeg er lei den dama. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde jeg gjort dette, vill det bli kalt stjeling. Hvor går egentlig grensene for kunstnerisk frihet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hmm, hvordan går man egentlig frem for å faktisk bytte ut 500 CD'er i 48 butikker!? Lenke til kommentar
larseman Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hehe. dagens gledes utbrudd :!: tviler ikke på at fyren har klart å få det til på en eller annen måte. Har sett litt på hjemme siden hans, og det hersker ingen tvil i mine øyne. Regner med at han ikke har vært i alle butikkene på egenhånd, men har vel administrert det på en eller annen måte... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde jeg gjort dette, vill det bli kalt stjeling. Hvor går egentlig grensene for kunstnerisk frihet? 6800501[/snapback] Nææ... Det er faktisk Paris Hiltons album det er snakk om her. Tror ikke så mange ville savnet dem. Banksy er mann. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde jeg gjort dette, vill det bli kalt stjeling. Hvor går egentlig grensene for kunstnerisk frihet? 6800501[/snapback] Enig. Håper lovens lange arm tar hånd om denne idioten. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er med på humoren i det, noe tydeligvis Virgin megastores talsmann også er tydeligvis. Men det gjør det jo ikke mindre ulovlig. Hadde han derimot bare droppet å tatt de som lå der og heller bare lagt sine egne i tilleg så hadde vell saken stilt seg litt annerledes. Selve stuntet er selvsagt ikke kunst, det er bare tull, men hans egne remixer er kunst ja, som all annen musikk. Hadde jeg kjøpt en slik plate i stedet for det jeg egentlig skulle hatt så hadde jeg blitt irritert først, men etterhvert hadde jeg nok beholdt i tillegg til å gjøre et nytt kjøpsforsøk på orginalplata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg