Earendil Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Sjekk andletet på dama til bilete nr. 3, eit tre kan umogleg ha så små detaljar i seg så minner så mykje om eit andlet. Lenke til kommentar
monti Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 se på den ene armen til tredama, den har sånn "bøy" ved albuen også..det er sikkert en dame med kroppsmaling..for det der virker usannsynlig.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Denne kan også være kroppsmaling. 6853256[/snapback] Tipper det er photoshop jeg. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg tiper også at tredama er juks. Det var noen fine bilder. Jeg har sett noen av de før, men det er alltids morsomt å se de igjen samt de nye bildene som har kommet med. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Denne kan også være kroppsmaling. 6853256[/snapback] Det har du rett i. En dame med kroppsmaling som står foran et tre. Det er ikke usansynlig. 1. Her ser du kanskje at det er en stamme (?) 2. Strekene kan illustrere åssen treet KUNNE ha vært. 6855970[/snapback] Spørsmålet er vel om noen i det hele tatt gidder å late som om de er trær? Ikke mye å bedrive fritiden med i så fall.. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Så lenge det er manipulert er det jo ikke noe fett da :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå