int20h Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den første Skype-telefonen fra Panasonic vil etterhvert bli en realitet i løpet av året. Les mer Lenke til kommentar
skumlerud Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sikkert et bra produkt, men ikke så veldig aktuelt i Norge ennå; venter fortsatt på norsk SkypeIn nummer... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Typisk... de tilbyr Skypein-nummer for både Sverige, Danmark og Finland, men Norge er selvsagt ikke tilgjengelig enda. I blant får jeg lyst til å flytte til et annet land. Endret 4. september 2006 av Juke Lenke til kommentar
G Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Knallbra, dette gleder jeg meg til at skal komme i salg. Lenke til kommentar
G Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Typisk... de tilbyr Skypein-nummer for både Sverige, Danmark og Finland, men Norge er selvsagt ikke tilgjengelig enda. I blant får jeg lyst til å flytte til et annet land. 6799975[/snapback] Med Tele2 mobil abonnementer kan folk ringe til fasttelefoner i Sverige for samme pris som det koster å føre en norsk samtale. Kombiner ett svensk Skype-In nummer med Tele2 abonnement da vel. Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Typisk... de tilbyr Skypein-nummer for både Sverige, Danmark og Finland, men Norge er selvsagt ikke tilgjengelig enda. I blant får jeg lyst til å flytte til et annet land. 6799975[/snapback] Skype ville tilby norsk nummer, men Norge ville ikke tillate det, tror det var pga EU-regler... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Finnes det ikke en åpen standard-protokoll for Voip? Lurer litt på hvorfor alle bruker skype-systemet, regner med de må betale litt for å bruke det også? AtW Lenke til kommentar
awold Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Synes egentlig der er litt kulere med bluetoothheadset og softphone. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) hvorfor vil ikke norge tillate skypein nummer? Danmark er jo i EU? Endret 4. september 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor vil ikke norge tillate skypein nummer? Danmark er jo i EU? 6800982[/snapback] Fordi vi i Norge (som vanlig) prøver å være mer katolsk enn Paven. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor vil ikke norge tillate skypein nummer? Danmark er jo i EU? 6800982[/snapback] Fordi vi i Norge (som vanlig) prøver å være mer katolsk enn Paven. 6801725[/snapback] Så prøver vi å svare seriøst da, jeg vil gjerne også vite dette. Og hvem som prøver å være mest katolsk bryr meg ikke Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lomz: Seriøst: Fordi PT har laget en ekom-lov som er strengere enn det som praktiseres i EU land som Danmark og Sverige. Jeg tror du finner svaret her. Se den første grå rammen på side 11 og den første på side 14 og punkt 5.4.1. Ifølge PT er alt dette basert på EU direktiver, tro det den som vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå