AllFather Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva får du hvis: Ansatte ligger penger i microen etter fullført dag. Du kommer på jobb og sikringen er av på kjøleskapet Du flipper opp automatsikringen i sikringsskapet Microen er vridd på 4 minutter. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den var lei, men hvem søren legger penger i micro'n? :!: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hahaha, dagens! Mye var det snakk om ? og har du snakket med vedkommende ? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 14-15000 Går greit, men dette var vel et hint om at jeg må finne igjen nøklene til safen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 shit, det var jo en del også det ;o kontaktet banken da.. om de fikser det på en måte.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 14-15000 Går greit, men dette var vel et hint om at jeg må finne igjen nøklene til safen 6799900[/snapback] Damn, det er jo en liten månedslønn. :O Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hahaha! LOL hvem og hvorfor i all verden legger penger i microen?? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Damn, det er jo en liten månedslønn. :O 6799959[/snapback] Er det en liten månedslønn for en gutt som deg på 15 år ? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Damn, det er jo en liten månedslønn. :O 6799959[/snapback] Er det en liten månedslønn for en gutt som deg på 15 år ? 6799963[/snapback] Nei, men Allfather er vel ikke liten pjokk på 15. 14-15000 i måneden er omtrent sju-åtte ganger hva jeg tjener. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Det gjør som sagte ingenting, pengene er bare småsvidd Bankene bytter inn "smådefekte" penger, gjør det når jeg putter resten på konto der. Alle penger du leverer inn i penger (sedler altså) blir ødelagt, alt de trenger er f.eks en liten brett så blir de brent Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er vel ikke helt sant da men. De med større rifter, de som er alt for krøllete osv. blir nok byttet inn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jaujau Bytter de nå inn imorgen, er uansett ikke store sorgen for meg, blir vel event. større sorgen for den ansatte hvis de ikke går Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 kommer vel litt ann på hvor de er brent, har du brent feil sted får du vel ikke pengene? det nummeret osv kanskje.. :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 De er svidd på de logiske plassene: Sølvtråden etc, tall er inntakt. Som sagt, er ikke mitt problem uansett, er ikke jeg som får trekk i lønnen for å si det sånn Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Mikrobølgeovner er djevelens verk. Husker jeg en gang fikk den gode idéen å putte en pizza i microen. Æsjabæsj. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Driv du fortsatt med forumarkeologi, Cowboy Bob? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Forumarkeologi er ingen enkel, eller rask, prosess. Det kan ta mange år, spesielt ettersom man skal ta seg god tid så man ikke ødelegger innholdet mens man graver det opp. Endret 13. februar 2011 av Cowboy Bob 2 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kunsten å svi av tusenlapper? Der er jeg nesten ekspert, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå