WireBoy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg synes Amobil kunne ha lagt ut en test av Samsung sgh -z400. Det er en telefon jeg har veldig lyst på, men skulle gjærne ha lest testen før jeg kjøpte den. Noen andre som kan legge ut en test av den vist ikke Amobil gjør det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Offtopic: Feilpostet men er enig. Dere i Amobil burde snart legge ut en test av denne telefonen. Holder dere på med en test eller? Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Offtopic: Feilpostet men er enig. Dere i Amobil burde snart legge ut en test av denne telefonen. Holder dere på med en test eller? 6801112[/snapback] Ja, den er underveis. Noen nøyaktig dato tør jeg ikke å gi Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Den er jo nesten nettopp kommet på markedet. Så da kan det nok ta litt tid før testen kommer.. Det har hendt at tester av en telefoner først kommer 2-3 måneder etter at den kom i butikkhyllene.. Men det har kanskje litt med Amobils favoritter og hvilke telefoner som interesserer dem mest og?! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 #Flyttes fra åpen diskusjon til, Tilbakemeldinger til amobil.no# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå