ruten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Maskinen min har i det siste begynt å pipe noe så infernalsk Det er en rytmisk piping, og er utrolig irriterende. Har sjekket at vifter fungerer (de spinner hvertfall), men jeg vet ikke hva som er galt.... Ikke så veldig flink når det gjelder innmat, men regner med at dette er maskinens måte å gi beskjed at den er syk Husker ikke hva hovedkortet mitt heter, men er det mulig å finne ut hva denne pipinga betyr for noe? PC'en er fra ca 2002 Mvh Rune Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 kan være noen av viftene dine som tar kvelden snart. prøv å koble ut en og en vifte for å se om dette løser problemet. dette gjøres selvfølgelig når datamaskinen er skrudd av og med strømkabelen koblet ut Lenke til kommentar
kimen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kan også være at et av HK programmene forteller at en av temperaturene i pc-en er feil som gjør at den piper. Det skjedde hos meg men fant ut at det var programmet sin feil fordi at tempen i pc-en var okey... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå