Gå til innhold

Samsung 19" LCD Syncmaster 931BF vs. 940BF?

Gjest Slettet+8971238749

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8971238749

Kikket litt på LCD-skjermer i det siste i forhold til et kjøp og lurte på hva de reelle forskjellene på en Samsung 19" LCD Syncmaster 940BF og 931BF?

Evt. noen erfaringer med SS 20" 203B i forhold til de andre skjermene?

I utgangspunktet 940 BF jeg vil kjøpe til allsidig bruk fra litt CS, endel WOW, litt PhotoShop, BF2 og diverse andre nye spill som dukker opp...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8971238749
Det virker som at 931BF er en svart versjon av 940BF.... litt forskjell i størrelsen, men ellers lite forskjeller.

Selv har jeg 2x 940Bf og sier meg fornøyd til mitt bruk. (WoW, BF2, generellt bruk)

6799857[/snapback]

Ja, omtrent de forskjellene jeg så også, bare lurte på om jeg hadde oversett noe, men takk=)

God signatur forresten;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var meget skeptisk... men så gikk jeg i butikken og sjekket (fikk leke meg litt med Battlefield 2 i butikken) og fant ut at jeg iallefall ikke la merke til ghosting, så jeg kjøpte... men folks oppfattelse av ghosting varierer, så vidt jeg vet. Beste ideen er å gå i butikken å prøve.

Lenke til kommentar
Jeg var meget skeptisk... men så gikk jeg i butikken og sjekket (fikk leke meg litt med Battlefield 2 i butikken) og fant ut at jeg iallefall ikke la merke til ghosting, så jeg kjøpte... men folks oppfattelse av ghosting varierer, så vidt jeg vet. Beste ideen er å gå i butikken å prøve.

6853374[/snapback]

Litt irriterende at man sitter fast på 60hz i spill grunnet winxp buggen også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...