kjellMB Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg lurte på en liten sak! Går det an å skifte grafikkontroller på bærbare pc'er? Jeg har en 2år gammel Toshiba Satelitte med 2Gb ram. Kjører greit, men har intern grafikkontroller fra intel. Ikke det helt store. Er det mulighet for å kjøpe noe med litt mer fart i på grafikkfronten her? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg lurte på en liten sak! Går det an å skifte grafikkontroller på bærbare pc'er? Jeg har en 2år gammel Toshiba Satelitte med 2Gb ram. Kjører greit, men har intern grafikkontroller fra intel. Ikke det helt store. Er det mulighet for å kjøpe noe med litt mer fart i på grafikkfronten her? 6799722[/snapback] Kort fortalt: Nei. Lenke til kommentar
kjellMB Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg lurte på en liten sak! Går det an å skifte grafikkontroller på bærbare pc'er? Jeg har en 2år gammel Toshiba Satelitte med 2Gb ram. Kjører greit, men har intern grafikkontroller fra intel. Ikke det helt store. Er det mulighet for å kjøpe noe med litt mer fart i på grafikkfronten her? 6799722[/snapback] Kort fortalt: Nei. 6799746[/snapback] Haha:) Takk! Lenke til kommentar
melsom Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men man får eksterne kort Dersom du har et integrert kort er det nok fullt mulig at du kan bruke et slikt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eksterne skjermkort til bærbar? Kan du gi ett eksempel? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen bærbare kan du bytte grafikk-kort på: eks clevo M570A, dell xps M1701 og inspiron 9400. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men likevel er du avhengig av proprietære løsninger og kan i de fleste tilfeller ikke bytte til en ANNEN kontroller, kun til en ny av samme type. Skulle det mot formodning finnes flere (i de tilfeller da maskinen tilbys med flere forskjellige) er utvalget svært begrenset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå