edyrli Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ser at de har begynt å selge dette nå. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=68489 Noen som har prøvd dette og har noen erfaringer. Hvordan er det sammenliknet med de andre xbox360 rattene? Tenker på MadCatz og Nitro rattet. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har. Lenke til kommentar
dueno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dofty: Link til det? Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har. 6799925[/snapback] Logitech har axial feedback. Mener at dette er force feedback og ikke vibration. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har. 6799925[/snapback] Logitech har axial feedback. Mener at dette er force feedback og ikke vibration. 6800166[/snapback] Axial Feedback er sånn at du kan føle curbsene og kanskje veggen hvis du er uforsiktig, men Axial Feedback er på en måte Vibration Feedback 2. på Force Feedback så lever på en måte rattet sitt eget liv, den svinger og herjer. er ikke så god på dette emnet, men jeg veit forskjellen mellom dem. Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 jeg skal ihvertfall ha det offisielle rattet forde det har Force Feedback og ikke Vibration Feedback som de andre har. 6799925[/snapback] Logitech har axial feedback. Mener at dette er force feedback og ikke vibration. 6800166[/snapback] Axial Feedback er sånn at du kan føle curbsene og kanskje veggen hvis du er uforsiktig, men Axial Feedback er på en måte Vibration Feedback 2. på Force Feedback så lever på en måte rattet sitt eget liv, den svinger og herjer. er ikke så god på dette emnet, men jeg veit forskjellen mellom dem. 6800294[/snapback] Det ser bra ut. Må nok vente på Microsoft sitt ratt ja. Er interessert i force feedback. Det var også interessant at microsoft sitt ratt kunne kjøre uten ektern strømfosyning, men da riktignok kun med rumble aktivert. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Og når pokker kommer MS sitt eget FF ratt? Er da jammen på tide at de får de ut sammen med et SKIKKELIG rallyspill Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Rattet skal komme samtidig som Forza Motorsport 2. Skal ikke se bort i fra en mulig bundle... Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Siden dette rattet er Logitech tror dere det fungerer til omtrent alle konsoller med usb, som PC og Playstation? Endret 7. mai 2007 av anders1211 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden dette rattet er Logitech tror dere det fungerer til omtrent alle konsoller med usb, som PC og Playstation? 8556364[/snapback] PC er ikke en konsoll... Lenke til kommentar
anders1211 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 PC er ikke en konsoll... Samme det vel, du kan spille spill på den så du skjønner hve jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå