cp-nilsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har noen faste rutineoppgaver her på jobb som jeg alltid glemmer. Har søkt etter et program som kan minne meg på dette, f.eks. hver onsdag klokka 12, men finner ikke noe. Noen tips? Bruker Ubuntu med gnome. Lenke til kommentar
9001 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Mozilla-sunbird, kanskje.. eller bare crontab Endret 4. september 2006 av phatscum Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg anbefaler også Mozilla Sunbird. Prøvde den i Windows her en dag, og den er omtrent på samme måte som den kalender`n jeg har på mobilen min. Gir fra seg en beskjed om når man skal gjøre forskjellige ting og sånn. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 http://gnomefiles.org/subcategory.php?sub_cat_id=75 Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Fant nettopp ut at jeg har det samme i evolution Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå