Alexander Schindler Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor har du så store ører bestemor? For å høre på Blind Guardian vel. Endelig er tyskernes nye album her, og "A Twist in the Myth" er intet mindre enn eventyrlig, om du har fantasien i behold. Les mer Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har denne kommet ut alt? Uansett, jeg synes dette er nesten helt på høyde med ANATO. Enda et mesterverk fra Blind Guardian Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Uansett, jeg synes dette er nesten helt på høyde med ANATO. Enda et mesterverk fra Blind Guardian smile.gif Den er i alle fall virkelig bra, om den er nøyaktig like heftig som ANATO tørr jeg ikke si noe sikkert om før jeg har hørt plata i lengre tider, dette er en type utgivelser som vokser litt på deg. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Lurer veldig på om Blind Guardian-konserten på Rockefeller 23.september blir utsolgt eller ikke. Vet ikke om de har så stor, fanatisk fanbase her som i Tyskland eller ellers i Europa? Har kjøpt billett for flere mnd siden jeg..men blir litt stusselig med en glissen sal, liksom Min yndlingsplate er Imaginations from the other Side, forresten. Endret 4. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg