CAT-scan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Onde? Hva er så ondt med at en person dør om jeg tør spørre? Den må du lenger ut på landet med. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Jeg har vokst opp med denne karen på TV, og har en del DVD'er med denne karen i samlingen. Det ser ut til at jeg må trøste meg en del med disse de nærmeste dagene. Mange mennesker har mye å lære av deg, Steve. Din entusiasme for det du drev med, ditt smittende humør og behov for å redde klodens dyr har satt spor i svært mange. Du ble tatt fra oss så altfor tidlig, og mine tanker er nå hos Terri, Bindi og Bob. Takk for alt, Steve...You will be missed! R.I.P. Endret 5. september 2006 av mabbutt Lenke til kommentar
melon Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette er et tragiskt dødsfall, han har gledet så mange hjerter... "Rest in peace." Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Rest In Peace mate du vil alltid bli husket. \w/ Endret 5. september 2006 av Skruff Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Aye. Triste saker i grunn, mange gode tider foran discovery med ol' Irwin gjennom årene Requiescat in Pace mate. Lenke til kommentar
kvilten Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noe av det som gjorde Steve Irwin stor var hans evne til å engasjere. Personlig finner jeg stort sett naturprogrammer svært lite interessant, men Steve Irwin sine programmer var kjempespennende. De hadde dessuten et aldri så lite snev av humor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Steves død sprenger nettsteder! Dette viser vel hvor stor han var for folk over hele verden, selv om han aldri gav noen som helst uttrykk for å utnytte dette på noen måte, jordnær som han var. Måtte du hvile den beste hvilen Gud kunne gi deg, du er unik. (hadde ikke forundret meg om han nå sitter og undeviser Gud om krokodiller ) Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Mange timer god underholding fra denne karen R.I.P. Steve Du vil alltid bli husket! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette viser vel hvor stor han var for folk over hele verden, selv om han aldri gav noen som helst uttrykk for å utnytte dette på noen måte, jordnær som han var. 6806544[/snapback] Han utnyttet det på alle måtene han kunne, men kun for å fremme sakene som han holdt på med. Noe som ikke kan sies om alle som blir berømte... Hvis jeg ikke bommer helt så vil Larry King ha et minne program om han i natt eller i morgen for oss på denne siden av kloden, blir vel sendt kl. 11.00 på CNN (vår tid). Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Crocodile Dundee feis aldri av for en gammal flyndre! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå har vel aldri Crocodile Dundee noengang vært nødt til å forholde seg til flyndrer heller ... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Crocodile Dundee feis aldri av for en gammal flyndre! 6807571[/snapback] Ja men så er CD Sånn ca 20% like galen da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå har vel aldri Crocodile Dundee noengang vært nødt til å forholde seg til flyndrer heller ... 6807592[/snapback] Nei, han siktet mye, mye høyere enn Irwin og dullet ikke med slik flatmort som det der. Irwin var til tider fornøyelig, men som oftest bare veldig, veldig stressende. Men nå ligger'n altså Steve. Håper han roer seg ned nå. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette viser vel hvor stor han var for folk over hele verden, selv om han aldri gav noen som helst uttrykk for å utnytte dette på noen måte, jordnær som han var. 6806544[/snapback] Han utnyttet det på alle måtene han kunne, men kun for å fremme sakene som han holdt på med. Noe som ikke kan sies om alle som blir berømte... Hvis jeg ikke bommer helt så vil Larry King ha et minne program om han i natt eller i morgen for oss på denne siden av kloden, blir vel sendt kl. 11.00 på CNN (vår tid). 6806926[/snapback] Pengene han tjente fra tv showene hans brukte han faktisk til å kjøpe opp land land der de kunne verne dyr så det gikk til en god sak ja. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Moralen i dette: samme hva slags menneske du er dør du før eller siden uavhengig hva slags liv du lever, nesten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Om dette kommer ut på Discovery vet jeg ikke om jeg takler å se det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) De viser ikke en halvferdig reportasje der mannen døde underveis på Discovery, det sier seg selv. Så på TV2-nyhetene igår der en gråtkvalt Australsk statsminister snakket om for en unik person Steve var, som jobbet beinhardt for dyrs rettigheter og miljø, eide en av australias største dyreparker..Han var one of a kind. Han reiste også verden rundt og holdt konferanser om farlige dyr og således økte kjennskapen blant folk om disse dyrene, og fjernet diverse gamle myter. Men han døde i det minste i sitt rette element, og var tilfreds og lykkelig helt til det siste. Det skjedde ikke i noen teit bilulykke eller flykræsj. Nesten litt ironisk da: "Vi var ved Port Douglas og filmet til en dokumentar for Animal Planet som heter «Havets dødeligste». Vi skulle se på ulike ting som kan ta livet av deg i havet, forteller Stainton til australske Daily Telegraph. Irwing svømte like over den 2,5 m lange piggrokken da fisken svingte på halen. Piggen satte seg i brystet på Irwing, noe som gjorde stikket dødelig. - Den stakk ham i brystet, før han dro piggen ut. I neste øyeblikk var han borte. Og det var det. Kameramannen måtte slå av kameraet." RIP Croc Hunter. Endret 5. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Å bli drept av dødelig dyr mens man filmer dokumentar om "Havets dødeligste" er ikke ironisk, det er direkte logisk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Vi får altså ikke se "Crocodile Hunter owned by stingray" på break.com med det første. Kanskje like greit. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Link til en video om Irwin på BBC edit: ikke helt det dere var på jakt etter Endret 5. september 2006 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg