WaterMarked Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Triste greier, men er ikke overrasket... Men ikke noe vi kan gjøre med det... Mine tanker går til familien hans... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Status fra msn: Antall hilsninger til Steve: 4 Antall vitser på Steves bekostning: 3 Hvil i fred gamle venn. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 R.I.P kommer aldri til å glemme deg Steve, har elsket programmene dine i mange år. Fikk en tåre i øyekroken når jeg fikk den triste nyheten, forhåpentligvis kommer dine programmer til å bli sendt mange år enda. Og hvis det ikke har kommet kan vi jo håpe på en DVD. Hvil i fred Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva er vitsene så langt? Jeg har lest "Darwin 1 - Irwin 0", "DarWin - IrLose" og Fishing is lethal (if You = Irwin). Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja, lever du farlig så lever du farlig. Det som er merkelig er at en så relativt ufarlig fisk/ting som drepte ham og ikke noe være. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Vet ikke, men synes den nyheten jeg leste på dagbladet.no nå var litt ironisk i forhold til at MR. CROCODILE HUNTER ikke er hos oss lengre. 11-åring svelget av krokodille, lyste opp da jeg gikk inn på dagbladet.no. Er dette en nyhet som hadde dukket opp hvis IKKE Steve Irwin hadde blitt borte? To triste nyheter om "krokodiller" i dag gitt Endret 4. september 2006 av Goodall Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Vet ikke, men synes den nyheten jeg leste på dagbladet.no nå var litt ironisk i forhold til at MR. CROCODILE HUNTER ikke er hos oss lengre. 11-åring svelget av krokodille, lyste opp da jeg gikk inn på dagbladet.no. Er dette en nyhet som hadde dukket opp hvis IKKE Steve Irwin hadde blitt borte? To triste nyheter om "krokodiller" i dag gitt 6804543[/snapback] Krokodillene tenker nok at nå som Steve er borte kan de gjør hva de vil Men jeg håper at konen fortsetter å lage show selv om det kanskje ville blitt litt tungt. Endret 4. september 2006 av suppesaft Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk en stor klump i halsen når jeg leste dette. Spesielt trist er det jo for kona og barna. Sender tanker ut til dem. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noe av det verste er vel at stikket mest sannsynlig ble filmet. Så det kommer sikkert ut en gang RIP mate! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noe av det verste er vel at stikket mest sannsynlig ble filmet. Så det kommer sikkert ut en gang RIP mate! 6804710[/snapback] Det ble nok filmet siden det var under innspillingen av en serie. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kommer til å savne hans flotte engasjement i det innteresante han drev med. Synd en så kul kar som hadde ganske mye igjen av livet sitt skulle dø. Men når man lever så farlig måtte det jo nesten skje en gang. Synd men sant. R.I.P Steve Irwin. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noe av det verste er vel at stikket mest sannsynlig ble filmet. Så det kommer sikkert ut en gang RIP mate! 6804710[/snapback] Det ble nok filmet siden det var under innspillingen av en serie. 6804733[/snapback] Ingenting på youtube. =( Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ach, dritt. Jeg likte ham, programmene hans var så trivelige å se på. Hvil i fred ... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Skal vel heller godt gjøres at det klippet blir publisert? Er vel i grunn ikke normalt at dødsfall på den måten havner på tv-skjermen. Utrolig trist at han døde, har alltid et smil i munnviken når han er på tv. Du verden for en engasjert fyr han var Edit: Trekker tilbake den påstanden. Endret 4. september 2006 av CurSe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 "Wildlife documentary maker Ben Cropp, citing a colleague who saw footage of the attack[...]" Det ser ut som opptaket finnes, da ender det på nett. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fare for at det kan skje etter hvert, men jeg er nå ikke helt overbevist om at det gjør det. Vel. Uansett, utrolig trist. Steve Irwin var jo en skikkelig engasjert kar som virkelig brant for det han dreiv på med. Et stort tap vil jeg si. Synd at mediene behandler nyheten som som om det skulle være småtteri. Jeg synes nå han fortjener litt større oppslag. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 R.I.P. Var aldri fan, men vet han hadde en stor personlighet og glede i å vise ville dyr til oss som aldri har våget oss inn i slike områder. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 R.I.P Steve Irwin. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Et stort menneske har gått bort. Mine dypeste sympatier til familien og fansen. Og jeg som skulle besøke han om 4 mnd.... R.I.P Steve.... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja det er trist dette. Et godt eksempel på et godt menneske har gått bort. Det onde skal alltid skje de uskyldige. R.I.P Steve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg