Gjest Slettet+132 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var triste nyheter. Han var visstnok en inspirasjon for mange, og en helt for enkelte. RIP Steve. Lenke til kommentar
Cucumber Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RIP Stewe var jo en legende og en nasjonalhelt i Australia. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 har selv vurdert å løpe ut i nordmarka og prøve å fange huggormer på samme måte han fanger farlige slanger. det er en bra måte å trene seg opp til faligere ting, hvis du blir bitt blir du litt dårlig og det gjør vondt men du stryker ikke med. Lenke til kommentar
pregra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var trist RIP Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RIP RIP RIP... ...blabla. Synd det der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Han døde mens han gjorde noe han elsket, det er vel det eneste positive. RIP Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Det skal sies at han var ekstremt uheldig, piggen til skaten gikk rett mellom ribbeina og traff hjertet (piggen kan bli opp til 10" lang) sjansen for at noe slikt skulle kunne skje er astronomisk liten, men Steve hadde ikke oddsen på sin side i dag.... Han er den mest elskede galningen verden har sett og blir å bli dypt savnet, Animal Planet blir ikke det samme uten ham... Endret 4. september 2006 av zandro Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fryktelig tragisk. Eneste personen i verden som er mer entusiastisk for en vitenskapelig ting enn Knut Jørgen Røed Ødegaard. RIP Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fryktelig tragisk. Eneste personen i verden som er mer entusiastisk for en vitenskapelig ting enn Knut Jørgen Røed Ødegaard. RIP 6801457[/snapback] Og i tillegg var han noe å se på også. Lenke til kommentar
Fozzietif Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, han var en god mann.. Som flere nevnte; Utrolig at en mann som Steve skulle bli drept av en fisk, slik som han håndterte krokodiller, slanger og det som værre var.. Fikk frysninger og mere til når jeg leste det.. RIP Steve Irwin.. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Likte virkelig programmene hans... Han hadde en entusiasme som ingen annen. R.I.P Steve Irwin.. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg så på programmet hans ganske mange ganger i uken før. Jeg synes dette er veldig trist. Tankene mine går til hans kone og hans to barn. Han har gitt oss mye underholding med sinne ekstreme møter med noe av verdens farligste dyr. -------------- R.I.P. Steve Irwin ------------- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Han er nå på vei til den store billabongen i himmelen, hvor det kryr med farlige dyr nok til å holde ham lykkelig og opptatt for all evighet. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er skikkelig kjipt... Alltid sett på han på TV, dritrå kar. Barskeste noensinne! Også blir han ikke drept av en krokodille, men en jævla rokke... Dette er en trist dag. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja Steve, denne gangen var det virkelig farlig. 6799559[/snapback] Tja. Er visst bare 3 stk eller noe som har blitt drept av piggrokke i Australia noensinne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jaja Steve, denne gangen var det virkelig farlig. 6799559[/snapback] Tja. Er visst bare 3 stk eller noe som har blitt drept av piggrokke i Australia noensinne. 6802467[/snapback] Hvis halen hadde truffet noen andre steder enn rett gjennom hjertet, så hadde han hatt sjans. Det kan dog ikke kalles en tilfeldighet at Irwin ble drept av et dyr, men dette var litt kjedelig. Endret 4. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Fy søren jeg ble skikkelig lei meg.. nesten som om jeg kjennte fyren.. Jeg skal lage en signatur til ære for ham! R.I.P Endret 4. september 2006 av ChrizZor Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 R.I.P Steve Irwin. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Aye aye, da var det dommedag for denne mannen også. R.I.P Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Steve Irwin har jeg fulgt med på gjennom veldig lang tid av livet mitt. Det er trist at det skulle ende slik. Steve er ikke en mann som fortjener det, etter alt han har utrettet. R. I. P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg