Batnobbit Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) R.I.P det var veldig trist kommer til og savne alt det sprøe og kule han gjorde sier det nokk en gang Hvil i Fred Sinnsykt mange som satt og så på emne BTW Endret 4. september 2006 av x-nobbit Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var en trist nyhet. Kommer til å savne hans sjarm. En unik mann, som ikke kan erstattes. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er bare trist. Steve Irwin sin programmer representerer en svært viktig del av biologien. Dessuten var det alltid fart i programmene han lagde. Hans interesse ble til slutt hans død, noe jeg hadde ventet. Jeg synes selv at han tok for mange risikoer, særlig ved håndtering av giftige reptiler og andre skumle dyr. R.I.P. Lenke til kommentar
Con Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var trist! Men dog ikke uventet.... Alle har jo sett hvordan han styrte på, rart han ble så gammel. Blir ikke noe mer underholdning fra den kanten da nei R.I.P Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. 6799468[/snapback] Absolutt. RIP. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig for Kona og de 2 barna hans Han skulle ha stoppet med det farlige livet når han fikk barn Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Håper det kommer noen heftige DVD'er fra alle hans ville påfunn! Utrolig morsom og underholdende fyr! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Overrasker meg ikke at det var et av naturens skapninger som ville bli hans bane, når man ser på hvilken måte han håndterer dem på. Forøvrig ble jeg litt paff av at et slikt fredelig dyr skulle gjøre kål på ham. Jaja, that's life. R.I.P Steve. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Darwin 1 - 0 Irwin RIP Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Likte ikke dette noe særlig, synd at en slik en entusiastisk og glad kar skulle dø så tidlig, han fortjente det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det var utrolig typisk! Husker jeg satt som klistret til TVen som liten da showet hans gikk på TV. Trodde han døde av en krokodille jeg, som ble påstått for en tid tilbake. Så kommer nyheten om at han har død i virkligheten! Dette blir ett stort tap for veldig, veldig mange. I tillegg tenker jeg på kona og ungene hans (som har fått beskjed nå tror jeg), hva de skal gjøre uten ham. RIP Steve! Du var en mann som kjempet for en god sak! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvil i fred, ble lei meg da jeg leste dette i morratimene. Litt kjipt å bli drept av en fisk, som kun har drept to ganger før i Australia. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Han er utrolig flink til å engasjere "publikumet". Har sett flere episoder hvor han har vært NÆR døden. Det kom ikke overraskende på meg, men det var allikevel et sjokk. R.I.P Steve Irwin Lenke til kommentar
reds Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Han var en stor person. Animal Planet vil aldri bli det samme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Eg ble faktisk trist når eg leste nyheten idag. Pleier ikke å bry med om kjendisers død men han her underholdt meg i mange år og eg var stor fan av han i tidlig tenårene. Dessuten drev han med MMA og bjj. RIP irwinito. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RIP, Steve. You rocked. Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. 6799468[/snapback] Han sa det best, så jeg drister meg til å si QFT. R.I.P. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Viste ikke at en Pigg Rokke var så farlig. Der lærte jeg jaggu meg enda en ting av Steve Irwin. Det er trist uansett. Mine tanker går til de han etterlater seg. Dette fortjente han ikke. Det var ikke noe vondt i han. R.I.P. Steve, måtte himmelen være full i krokodiller. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har følgt med på tv showene til Steve siden jeg var et lite barn, har også følgt med på de nå i nyere tider. En utrolig mann som brenner(brente?) for det han dreiv med, ekstrem entusiastisk. Så dette var en sørgelig nyhet. Kondolere, mine tanker går til hans familie og barn. R.I.P Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette fortjente han ikke. Det var ikke noe vondt i han. 6801309[/snapback] Helt riktig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg