Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er bare trist. Steve Irwin sin programmer representerer en svært viktig del av biologien. Dessuten var det alltid fart i programmene han lagde.

Hans interesse ble til slutt hans død, noe jeg hadde ventet. Jeg synes selv at han tok for mange risikoer, særlig ved håndtering av giftige reptiler og andre skumle dyr.

R.I.P. :cry:

Lenke til kommentar
Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P.

6799468[/snapback]

Absolutt.

RIP.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det var utrolig typisk! Husker jeg satt som klistret til TVen som liten da showet hans gikk på TV. Trodde han døde av en krokodille jeg, som ble påstått for en tid tilbake. Så kommer nyheten om at han har død i virkligheten! Dette blir ett stort tap for veldig, veldig mange. I tillegg tenker jeg på kona og ungene hans (som har fått beskjed nå tror jeg), hva de skal gjøre uten ham.

RIP Steve! Du var en mann som kjempet for en god sak!

Lenke til kommentar
Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P.

6799468[/snapback]

Han sa det best, så jeg drister meg til å si QFT.

R.I.P.

Lenke til kommentar

Viste ikke at en Pigg Rokke var så farlig.

Der lærte jeg jaggu meg enda en ting av Steve Irwin.

Det er trist uansett. Mine tanker går til de han etterlater seg.

Dette fortjente han ikke. :no: Det var ikke noe vondt i han.

R.I.P. Steve, måtte himmelen være full i krokodiller.

Lenke til kommentar

Har følgt med på tv showene til Steve siden jeg var et lite barn, har også følgt med på de nå i nyere tider.

En utrolig mann som brenner(brente?) for det han dreiv med, ekstrem entusiastisk.

Så dette var en sørgelig nyhet.

Kondolere, mine tanker går til hans familie og barn.

R.I.P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...