abcd423417984 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Shortly after his death people signed in to Microsoft's Windows Live Messenger added a turtle emotion (tu) to their display names in rememberance of the Australian entertainer. Fra wikipedia artikkelen om Steve Irwin. Har lagt merke til at det har skjedd flere steder på kontaktlista mi ihvertfall. Endret 4. september 2006 av invictus Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Veldig veldig tristm jeg har sett på programmet hans helt siden jeg var bitteliten, og jeg savner han allerede på en måte. jeg kan ikke tror det. Hvil i Fred, Steve (han finner sikkert noen farlige dyr i himmelen også) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Synd for dyreverden det der. Vil savne alle de gale tingene han gjorde og den typiske aksangen hans. Er enig at det var litt "merkelig" av det var en Piggrokke som til slutt skulle drepe han =/ Lenke til kommentar
farke Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En modig mann som døde slik han levde. Han var i sitt element til siste slutt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. 6799468[/snapback] Siterer deg her Dotten, da jeg ikke kunne klart å skrive det noe bedre selv. Hvil i fred Steve Irwin Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er veldig trist, RIP Steve. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette kom som et sjokk :O RIP Steve! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke noe gøy å våkne opp til slikt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Veldig, veldig trist, men absolutt ingen overraskelse. Har nesten gått og ventet på denne nyheten. 6800152[/snapback] Samme her, men jeg trodde alltid at han skulle bli spist av en krokodille, slik han derre bjørneforskeren ble drept av en bjørn. Noen som husker hva han het? 6800185[/snapback] Timothy Treadwell. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Neei! Mannen var jo Animal Planet alene... En legende har gått bort. Hvil i fred, Steve. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En ekte man av naturen måtte legge inn årene i dag, mine tanker går til hans familie. RIP Steve Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. En legende er borte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 R.I.P Ole Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RIP.. En mann med mange timer knakende underholdning på Eksotiske Dyr Fronten! Du vil bli savnet! Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trodde alltid at han skulle bli spist av en krokodille, men bli bitt av en fisk hadde jeg aldri trodd! R.I.P. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Steve Irwin gjorde og ville gjøre alt for naturen som vi mennesker ødelegger med vilje. Og jeg er enig med Dotten om det han sa. Steve Irwin er en legende og kommer alltid til å være det. Angående den skilpadda, så har han jo en skilpadde oppkalt etter seg for han fant en som aldri var funnet før. R.I.P Steve Endret 4. september 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. En legende er borte. En mørk dag i dag. Dette var forferdelig Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var veldig veldig trist. Fikk en klump i halsen da jeg leste nyheten R.I.P Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 http://i13.photobucket.com/albums/a265/cfd...oltefiskere.jpg Slik skulle man gjort.. 2minutter etter det bildet ble tatt ble halen saget av Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 RIP. Hobbyen hans var ikke akkurat noe man pleier å bli gammel av, men allikevel er det synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg