ASCIWhite Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Triste saker.... Men som alle sier! Ikke uventet.. Oh my God!! They killed Steve... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Så det på Frokost-TV, begynte nesten å gråte. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Dette var trist. Har brukt mange timer foran skjermen når han har vært på tv. En mann som klarer å skape familie-underholdning som folk i alle aldre kan like. Endret 4. september 2006 av invictus Lenke til kommentar
sjokojon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Trist, ja. Men jeg husker for en stund siden, florerte det rykter overralt på nettet om at nettop denne mannen var død. Er det 100% sikkert denne gangen? Ikke for å være kjip altså. RIP... Endret 4. september 2006 av sjokojon Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg tror det er nokså reelt. Ser ut som at hjemmesiden hans døde i samme slengen, i wonder why (: Endret 4. september 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trist, ja. Men jeg husker for en stund siden, florerte det rykter overralt på nettet om at nettop denne mannen var død. Er det 100% sikkert denne gangen? Ikke for å være kjip altså. RIP... 6799744[/snapback] Virker dessverre litt mer seriøst nå R.I.P Lenke til kommentar
EDB Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Får nesten håpe han ble truffet i hjertet og ikke en av lungene... i hjertet dør man nesten momentant. I lungen så kollapser den og fyller med vann og man drukner innenfra, særlig siden han var under vann og kompresjonen osv... huff nei, håper det gikk fort .... "Steve Irwin, bedre kjent som «Crocodile Hunter», døde under tv-innspilling. Stukket i hjertet." -> Dagbladet Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trist, husker alle morsome komentarene han kom med =( RIP Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 nyhetene fra bbc om hans død R.I.P. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kommer til å savne aksenten hans. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 så dette på wikipedia, må si jeg bli ganske trist, vi bør få rådhuset i oslo til å flage på halv stang. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Utrolig, mannen virket udødelig. R.I.P. - Fan Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Utrolig, mannen virket udødelig. Det er nettopp dette enkelte har satt fokus på. Har sett folk nevne at dette vil ødelegge imaget hans en del. RIP. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Synd, han var en herlig person og en fantastisk dyrevenn. R.I.P. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Veldig, veldig trist, men absolutt ingen overraskelse. Har nesten gått og ventet på denne nyheten. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Synd å høre. Ser ut som at de har tatt ned websiden hans, eller at den ikke takler trafikken :-( Men, å dø når man gjør noe man elsker er jo det beste man kan håpe på. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Veldig, veldig trist, men absolutt ingen overraskelse. Har nesten gått og ventet på denne nyheten. 6800152[/snapback] Samme her, men jeg trodde alltid at han skulle bli spist av en krokodille, slik han derre bjørneforskeren ble drept av en bjørn. Noen som husker hva han het? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var veldig trist. Hvil i fred Steve. Litt ekkelt at kona, Terri, i verste fall ikke har mottatt nyheten ennå. Hun var visstnok på fottur i Tazmania der hun spilte inn en dokumentar. Steve døde vel kl 0100 GMT, drøye 11 timer siden, hun har vel fått beskjed stakkar. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Han ga meg masse morro på TVskjermen. Hvil i fred, Steve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg