Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå går det filmer på youtube og video google... som "lissom" skal være dødsvideon til steve.. man kan lissom se han bli spidda..  Videoene er selvfølgelig falske..

Folka der bør skaffe seg et liv..

6846784[/snapback]

Jah, har ingenting med Steve å gjøre, bare noen som har laga det navnet for å få masse views.

Lenke til kommentar
Veldig fin tribute-bilde-serie, flott tiltak - han er nok savnet i de fleste sinn, i våre tanker vil han altid være. Steve en kar med futt og glede - borte før de fleste rakk å si hade. Han vil bli og er dypt savnet. Våre tanker går til de etterlatte i hans minne.

6842307[/snapback]

+1!! Bra sagt! og en fin serie!

Lenke til kommentar
Folka der bør skaffe seg et liv..

6846784[/snapback]

Jeg har alltid fundert på hva det menes med dette mye omtalte "livet" som man skal ha andre til å skaffe seg. Care to explain?

6847876[/snapback]

da er du vel i feil tråd. Han mener vel at sånne ting er totalt unødvendig, respektløst, og burde gjøre noe bedre med livet sitt en å disse de avdøde.

Lenke til kommentar

Neida, leser du oppfølgerinnlegget mitt så ser du at det er meget relevant. Poenget er at skal du sable ned de som lager morsomheter om alle ting som er "vonde" for noen kan du like godt stoppe alle wesider som tilbyr morsom underholdning.

At "å skaffe seg et liv" høres jævlig idiotisk ut er bare en liten detalj.

Lenke til kommentar
Hørte på radioen idag at det langs Australias kystlinje var funnet flere titalls døde Stingray's med avkuttede haler. Vel var det sikkert trist og leit at Steve Irwin døde på måten han gjorde, men det her blir for dumt.

6848882[/snapback]

Ja, han var jo en dyrevenn, og ville det beste for de.

Suppesaft: Jeg syns nesten det var litt frekt at de allerede har begynt å lete etter en som kan "erstatte" Steve. Men som du sier, ingen kan erstatte han.

Jeg kan bare ikke fatte at han har gått bort :(

R.I.P Steve

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...