Gå til innhold

Så skjedde det: Crocodile Hunter/Steve Irwin død

Anbefalte innlegg

Forbilde eller ikke, det er likevel rart dersom man gjør slikt pga. personer man overhodet ikke kjenner eller har annet forhold til enn gjennom TV.

6818695[/snapback]

Jeg har grått av at mennesker som kun finnes på et lerret dør; de eksisterer ikke en gang. Da må man få felle tårer for ekte mennesker også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har grått av at mennesker som kun finnes på et lerret dør; de eksisterer ikke en gang. Da må man få felle tårer for ekte mennesker også.

6820180[/snapback]

Man må få lov til å grine av hva man vil, det er vel ingen som sier noe annet.

Men nå stiller jo film også i en litt annen rolle iom. at de er laget spesielt for å fremkalle en slik effekt hos lettpåvirkelige personer. Jeg tviler dog sterkt på om en film uten sentimentalt innhold vil bli noen "tåreperse" dersom det ved filmens slutt fortelles at hovedpersonen senere døde i en ulykke... :shrug:

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Har ikke felt noen tårer enda, men hadde jeg fått sett filmsnutten der han hadde blitt angrepet av den frekke fisken, da tror jeg det hadde sprutet ut noen tårer gitt cry_smile.gif

6821452[/snapback]

jeg klarer ikke å holde tårene når jeg ser klippet på tributetosteve.com. der ser man ihvertfall hvor glad han var i dyr

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Har ikke felt noen tårer enda, men hadde jeg fått sett filmsnutten der han hadde blitt angrepet av den frekke fisken, da tror jeg det hadde sprutet ut noen tårer gitt! [/img]

6821452[/snapback]

Link? Felt nesten en tåre for ham, da jeg så den tribute filmen.

Lenke til kommentar

Å dette er så trist.

Jeg har aldri felt tårer i øynene for noen kjente som har mistet livet, men nå gjorde jeg det! Ja, mannen var gal , men alikevel. Ingen var som han " look at that sneik/crocodeil( med skikkelig australsk akssent)" Husker jeg så på alle hans programmer før, men ikke så mye nå lenger.

Kommer til å savne han!

Hvil i fred Steve Erwin

Lenke til kommentar

Den tegninga spiller på hans varemerke "Crikey! What a BEAUUUTY!" sier han stort sett om alle heslige, skumle, ekle dyr han ser i programmene sine.

Og han er jo kjent for å gå veldig nært innpå farlige dyr.

Det der er hva som hadde skjedd om han ble med indianere på bisonjakt. Geddit?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...