Kontorstol Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Han vart truffet i hjertet og piggen satt igjen, men han døde når han trakk den ut, men det ville han mest sannsyligvis ha gjort uansett R.I.P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Høres dumt ut at han døde av at han dro den ut. Giften ødela antakelig vevet i hjertet i det den traff. Han ville ikke dødd så momentant av blodmangel Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 neida.. giften må ikke være dødlig spesielt ikke om det går IGJENNOM! å dra den ut igjen så kan man blø ihjel + at giften har en ny mulighet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Har felt ltt tårer de siste dagene, men det er vel ikke så rart det.. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette var trist. Maken til entusiasme og glød har jeg sjelden sett hos et menneske. RIP Steve Irwin Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Skal begynne på en video imorgen, får håpe det blir bra Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Denne mannen fortjener en haug med gode tribute filmer. Håper Discovery lager en flott dokumentar om Steve, noe han fortjener mer enn noen annen. Takk for alt.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har felt ltt tårer de siste dagene, men det er vel ikke så rart det.. 6817209[/snapback] jeg og, er litt rart, men mannen er lett å bli glad i uten å kjenne han. elsket over hele verden Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har felt ltt tårer de siste dagene, men det er vel ikke så rart det.. 6817209[/snapback] jeg og, er litt rart, men mannen er lett å bli glad i uten å kjenne han. elsket over hele verden 6818379[/snapback] Det er faktisk lenge siden jeg så et program med han, men det er nesten rart å tenke på hvor glad du blir i enkelte personer uten at du vet det. Om en konge/dronning/president hadde dødd et sted i verden hadde nok han/hun ikke fått i nærheten så mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg personlig har ikke blitt så trist av en kjendisbortgang siden Carl Barks døde ... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har ikke vært så trist av noens bortgang Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har ikke vært så trist av noens bortgang 6818473[/snapback] Familie? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 nei heldigvis. men har vært noen som ha stått ganske nær meg som ikke har vært så ille Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Har felt ltt tårer de siste dagene, men det er vel ikke så rart det.. 6817209[/snapback] Å felle tårer er ikke noe rart, men dersom man feller tårer pga. en kjendis man overhodet ikke kjenner og ikke har noe annet forhold til enn det man har sett på TV, ja da må det vel klassifiseres som ganske rart... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Steve Irwin var forbildet mitt, en jeg så opp til og ville bli som. Hva er rart med å felle tårer da. Jeg hadde nok ikke felt tårer om det var kongen som hadde dødd. Steve var mer enn en kjendis Endret 7. september 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Forbilde eller ikke, det er likevel rart dersom man gjør slikt pga. personer man overhodet ikke kjenner eller har annet forhold til enn gjennom TV. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Forbilde eller ikke, det er likevel rart dersom man gjør slikt pga. personer man overhodet ikke kjenner eller har annet forhold til enn gjennom TV. 6818695[/snapback] Vet ikke om du følger med på tv og utenom når en kjent person dør, men det er slettes ikke noe uvanlig, og dermed ikke noe rart med slikt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Det at feks. 10 av hundre gjør én bestemt ting betyr ikke at det ikke er rart av den grunn... At enkelte binder seg så sterkt til en kjendis at de tror og føler at de faktisk kjenner personen og og at det er "en nære venn" er vel kjendisers største problem. Det kan gi utslag i helt uskyldige ting som dette, eller det kan skje mer stygge ting. Endret 7. september 2006 av Vice Lenke til kommentar
Revox Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Forbilde eller ikke, det er likevel rart dersom man gjør slikt pga. personer man overhodet ikke kjenner eller har annet forhold til enn gjennom TV. 6818695[/snapback] Det har da ingenting med å kjenne mennesket å gjøre. Det er snakk om hva dette mennesket har gitt av seg selv til verden. Han gir sin kjærlighet til programmet og dyrene han holdt på med. Han dedikerte sitt liv til en god sak og det er noe mange mange mennesker respekterer meget høyt da det er noe de fleste ikke hadde klart i samme grad selv. Og når en slik person da dør plutselig så er det noe som går inn på mange mennesker fordi man lett kan føle at man kjenner ham + at mange mennesker har noe som heter medfølelse. Dvs man behøver ikke å kjenne partene men man føler med hans familie og venner. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Tja. Det er vel ikke noe spesielt rart. Folk kan vel grine av hva de vil (og det gjør de også). Det er ikke alle som har den samme terskelen for å grine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg