Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fy søren for en mengde presse denne saken har avstedkommet. Det sier sitt om hvor populær mannen var. Jeg lurer på om det går an å finne ut hvor mange artikler som blir publisert om samme sak på verdensbasis, det kunne vært interessant å sammenligne med andre kjendisdødsfall. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hans levninger skal bli gitt til krokodillene i reptilparken Beerwath i Australia Zoo, skriver Brainsnap videre. - Krokodillene der har blitt irritert av Steve i flerfoldige år, så det skulle det bare mangle, skal en av hans venner ha sagt til en journalist. Ikke dumt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Programmene hans var sendt i 126 land. mannen var populær Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Litt sært at levningene skal gis til krokodiller, men om det var det han ønsket så. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) det kan vel ikke være sant? Jeg leste idag at familien skulle ta av seg begravelsen Endret 5. september 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hans levninger skal bli gitt til krokodillene i reptilparken Beerwath i Australia Zoo, skriver Brainsnap videre. - Krokodillene der har blitt irritert av Steve i flerfoldige år, så det skulle det bare mangle, skal en av hans venner ha sagt til en journalist. Ikke dumt. 6811734[/snapback] WTf, hvor kommer den quoten fra? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det tror jeg ikke er lov engang. Hvis Australia tillater slikt, vil i så fall mr. Irwin knuse Hunter S. Thomsons rekord i drøye bortgangsritualer. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er jo nesten bare ironisk at han har mata 100-vis av slanger, stukket hue inn i munnen til noen dusin krokodiller, så kommer en fisk med astronomiske små sjanser for å angripe mennesker svømmende og dreper han. Husker jeg har brukt noen timer på å se denne mannen i aksjon, utrolig bra program han laga. R.I.P. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 "LIFE STYLE EXTRA (UK) - 'Crocodile Hunter' Steve Irwin's manager has revealed the video footage capturing the wildlife expert dying was "shocking"." LIFE STYLE EXTRA skriver hvertfall at manageren har fått filmen ut til folket. Håper virkelig dette var noe Steve ville og ikke noe han gjorde for å skaffe penger eller noe sånt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nei, det er ikke det teksten betyr. Den sier rett og slett bare at manageren har sett videoen, og kan avsløre at den er sjokkerende. Det står ingenting om at den er sluppet ut til publikum. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Tror ikke hans ønske er at folk skal se på den på nettet og si til vennene sine "eyy, kom se her a.. det er krokodillejegern som dør" Hvorfor ikke? Han vil vel heller at det skal gli inn som en avslutning på seriene hans med sorg og få fram at han virkelig ofret seg for seerne og dyreriket 6811557[/snapback] Æsj. Så banalt og tåpelig. Jeg tror neppe han hadde slike egoistiske tanker i hodet. Jeg tror heller at han ville at folk skulle se virkeligheten, og så får folk reagere slik de selv vil. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg synes ihvrtfall ikke at hans død skal være underholdning på noen måte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Her DØR faktisk Steve Irwin for at dere skal bli underholdt, så gidder dere ikke se opptaket en gang. Han lager en dokumentar hvor han dør, den ultimate innsatsen for underholdning, og ingen ser den. Triste saker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Ja, men da kan dem heller se den på discovery channel enn å søke det fram sammen med snuff-filmer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Ikke alle som har Discovery, vettu. Den slags diskriminering er uønsket her, alle har like mye rett til å se ham dø. Endret 6. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 prøv skjønn hva jeg mener da. blir urespektabelt å se det bare for å se en person dø Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dersom man virkelig er interessert i hans død da? Da burde det vel være helt greit? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det må du gjerne mene, men det er naturlig og menneskelig å være nysgjerrig. Alle vil se klippet til slutt, om bare for å ha sagt at de har sett det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Det må du gjerne mene, men det er naturlig og menneskelig å være nysgjerrig. Alle vil se klippet til slutt, om bare for å ha sagt at de har sett det. 6812817[/snapback] Sier meg enig med Steffy. Det er en del av menneskets natur å være nysgjerrig på saker og ting. Vi er spesielt interessert i det som handler om døden. Endret 6. september 2006 av Kadmium Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er kun den moderne kulturen som regner døden for å være noe ekkelt, i alle andre kulturer i alle år har det vært en naturlig del av livet som folk har taklet med fred i sinnet og ro i kroppen. Det som tidligere var deler av seremonier er blitt til noe man blir anklagd for å være makaber for å ville se, selv om det er menneskelig natur. Hvis Irwins død hjelper oss med å forstå døden litt bedre selv, så har han bidratt med noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg