guardianpegasus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128648 Den kjente krokodillejegeren og TV-kjendisen Steve Irwin (44) er drept i en ulykke på havet. Steve Irwin berømt over hele verden for sine TV-reportasjer om farlige dyr. Irwin skal ha blitt drept mens han svømte ved Low Isles utenfor Port Douglas i Australia - i forbindelse med TV-opptak, melder australske medier. Irwin skal ha blitt stukket av en piggrokke i brystet mens han svømte under vann. Kjentmenn pleier å advare mot den flate fisken. Den spisse piggen på den lange halen kan lage livstruende sår. Den er trolig denne som har skadet og drept Irwin. Selv om dette er trist så må jeg si at dette nesten er noe jeg har ventet på i lengre tid. Trodde dog det skulle bli en slange, hai eller krokodille. Det måtte jo gå slik til slutt... RIP Steve Irwin. Endret 4. september 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Etter alle de skikkelig skumle dyrene han har lekt med, skal han bli drept av en piggrokke R.I.P Steve Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 De er visst ingenting å spøke med... vet ikke om piggen er giftig, men den gikk tvers igjennom brystet Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det måtte bare skje, så på kanten som han levde. RIP Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Får nesten håpe han ble truffet i hjertet og ikke en av lungene... i hjertet dør man nesten momentant. I lungen så kollapser den og fyller med vann og man drukner innenfra, særlig siden han var under vann og kompresjonen osv... huff nei, håper det gikk fort However, when they are attacked by predators or stepped on, the barbed stinger in their tail is mechanically whipped up, usually into the offending foot; it is also possible, although less likely, to be stung "accidentally" by brushing against the stinger. Contact with the stinger causes local trauma (from the cut itself), pain and swelling from the venom Sjekket disse stingrayene... er en grunn til at de heter "sting". I følge MSNBC ble han truffet av piggen i hjertet, med påfølgende gift... PS. Det var ingen vanlig rokke heller. Steve var som vanligvis ute og sjekket de farligste dyrene i verden... Endret 4. september 2006 av guardianpegasus Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jaja, han døde ikke i en trafikk ulykke. Han døde i sitt rette element. Takk for alt Steve. Du er og blir konge. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig trist. Tankene går til hans to barn på to og åtte år og konen som vistnok ikke har fått nyheten enda (er på fjelltur). Han har gitt mange timer med underholdning og virkelig stått på for truede dyr. R.I.P. Lenke til kommentar
............... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er dumt det der Sjelden sett en fyr med mer entusiasme en han sin. RIP Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Aww RIP Mr. Irwin. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette var trist R.I.P Mr. Irwin. Men uansett hvor trist dette er, så må jeg si at jeg har bare ventet på at noe slikt skulle skje. Han tok jo litt unødvendige sjangser noen ganger kanskje. Levde farlig den gutten der. Jaja du blir nok en legende Irwin, aldrig glemt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Steve:*dette er verdens giftigste slange! hvis man er nær den så dør man av giften som er ekstrem!*...*nå skal jeg fange den med bare hendene mine!* Elsker programmet hans...synd det her. RIP Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 "Dæinjah, dæinjah, dæinjah!" Jaja Steve, denne gangen var det virkelig farlig. Det måtte komme en dag så på kanten som han levde blant alskens skapninger. Ironisk at det var en fisk som skulle ende hans dager og ikke et eller annet digert monstrum av en slange på 90kg Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ja dette var en trist nyhet da jeg så den i ste RIP Irwin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jaja ... Sånn måtte det vel gå til slutt, han døde i det minste mens han gjorde det han likte best. Jeg går ut ifra at han har såpass med penger at han ikke hadde trengt å oppsøke fare lenger hvis han ikke virkelig elsket å gjøre det. Overrasket? Nei. Trist? Definitivt. Jeg dedikerer herved dagen til Steve Irwin og skal gjøre mitt beste for å bli stukket av en veps. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Et par år tilbake gikk det rykter om at han ble spist av en krokodille. Ryktene var altså ikke sanne. Men nå ser det ut til at han faktisk er dø, noe jeg syns er kjempe trist fordi jeg har sett på han helt siden jeg var en liten unge. R.I.P Steve Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det var bare trist. Etter å ha sett programmene hannes er det jo nesten som man kjente han. Han har nok hatt flaks i mange situasjoner, selv om han var dyktig på det han gjorde. Men å bli drept av en piggrokke, det er bare uflaks Hvil i fred. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forferdelig synd, har sett så og si alt han har laget siden han startet å lage dokumentarene sine. Men det var godt det skjedde når han gjorde det han likte best og ikke noe så dumt som å snuble i dusjen... RIP Steve Irwin... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg dedikerer herved dagen til Steve Irwin og skal gjøre mitt beste for å bli stukket av en veps. Samme her Endret 4. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dødsdatoen hans er vel 3 september eller blir det 4.? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det blir vel nasjonal sørgedag i Australia når han begraves ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg