PushT Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har kjøpt en Hitatchi pjtx200 projektor, og jeg ønsker å få reneste video signal fra alle kilder. Jeg skal koble projektoren til min pc, gjennom grafikkortet og med hdmi - dvi. Det som er problemet er å finne ut disse tingene: - Fungerer hvilken som helst hdmi- dvi kabel? Jeg har en hdmi - hunn utgang på projektor og dvi- i dual på mitt grafikkort. - Hva er beste løsning kvalitetsmessig? hdmi-hdmi + adapter, hdmi-dvi, dvi-dvi + adapter... - Hva er billigst? Evt. balanse mellom kvalitet og pris... Og en annen tin: Mitt grafikkort klarer en oppløsning på 1600x1200, som visstnok skal være mulig å bruke på projektoren. Film er en ting, men jeg ønsker å bruke projektoren til flere oppgaver. Er det noen som vet mer om dette? Og en tredje ting: he he... Jeg vil ha tv gjennom projektoren, og klarer nok analog, men hva med hdtv? Da må jeg jo ifølge mitt øvrige oppsett tenke om igjen , for projektoren min har 1xhdmi utgang, og da må jeg ha en switch for flere hdni\dvi som tar imot hdtv signaler også...... Lyd blir et annet prosjekt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå