Ronny M Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 (endret) Nå sitter jeg på en gammel Compaq og prøver å komme inn i bios, men det er ikke så lett virker det som. Er det noen som vet hvilken knapp som skal trykkes, og når den skal trykkes? Har prøvd alt fra F1 til F12 og delete uten hell :sad: Endret 3. oktober 2004 av Ferdinand Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 F10 hvis jeg ikke tar helt feil ? funker på presarioen min :smile: Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Tror du må ha en egen Compaq-partisjon for å kunne konfigurere BIOS på Compaq-maskiner. Slik er det i alle fall på min bærbare Compaq Armada. Sjekk om du har en liten partisjon på ca 10 MB. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 27. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2002 Takker og bukker. F10 funket fint det, men det var en stusselig bios. Nesten ingenting å stille på der, men så drar den jo på åra nå da :smile: Kjekk som reservemaskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå