Gå til innhold

deilig med ny jobb

ilpostino

Anbefalte innlegg

fikk meg ny jobb her om dagen. det var dødsdeilig. jeg har fire års datautdannelse og jobber på Jernia noe som ikke er noe i lengden. det største problemet mitt har vært at jeg ikke har hatt noen relevant, dokumentert erfaring med data... så har slitt med å kome meg inn på arbeidsmarkedet på grunn av det...

Jobben er i Departemangenes ServiceSenter og jeg begynner 18 september.

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk meg ny jobb her om dagen. det var dødsdeilig. jeg har fire års datautdannelse og jobber på Jernia noe som ikke er noe i lengden. det største problemet mitt har vært at jeg ikke har hatt noen relevant, dokumentert erfaring med data... så har slitt med å kome meg inn på arbeidsmarkedet på grunn av det...

Jobben er i Departemangenes ServiceSenter og jeg begynner 18 september.

:w00t:

6799136[/snapback]

Grattis med ny jobb! ;)

Lenke til kommentar

Jeg avsluttet akkurat min sommerjobb der som renholdsbetjent. Jeg fikk ikke lov til å bruke datamaskin der på grunn av sikkerhet, men vær grei mot vikarene hvis du tar dem på fersken.

...og vi som er litt inn i det kaller det DSS. :)

Gratulerer.

Edit.

Det skrives departementenes. ;)

Endret av Keldon
Lenke til kommentar
Jeg avsluttet akkurat min sommerjobb der som renholdsbetjent. Jeg fikk ikke lov til å bruke datamaskin der på grunn av sikkerhet, men vær grei mot vikarene hvis du tar dem på fersken.

hadde jeg skrevet DSS så hadde ingen skjønt tegningen tror jeg.... du må jo ha ganske høy sikkerhetsklarering bare for å jobbe der.. så blir nok litt spennende der... ;)

Lenke til kommentar

hadde jeg skrevet DSS så hadde ingen skjønt tegningen tror jeg.... du må jo ha ganske høy sikkerhetsklarering bare for å jobbe der.. så blir nok litt spennende der... ;)

6803802[/snapback]

Yup, du kommer til å bli inklalt til orienteringsmøte og du blir sjekket opp mot politiregisteret. Ganske heavy men de høyest konfidensielle dokumentene blir holdt i hvelv og bare på ark. Pass deg for terrorister :p

Lenke til kommentar
Yup, du kommer til å bli inklalt til orienteringsmøte og du blir sjekket opp mot politiregisteret. Ganske heavy men de høyest konfidensielle dokumentene blir holdt i hvelv og bare på ark. Pass deg for terrorister :p

6803815[/snapback]

under førstegangstjenesten ble jeg sikkerhetsklarert til Strengt Hemelig.. kom bort i mye rart da...

Lenke til kommentar
under førstegangstjenesten ble jeg sikkerhetsklarert til Strengt Hemelig.. kom bort i mye rart da...

6803831[/snapback]

Ja, jeg så et konfidensielt eller lignende dokument med rødt stempel ligge tilfeldig på et bord. Tror ikke det er helt etter boka i behandling av dette, så du får gå foran som et godt eksempel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...