Wipeout Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Her er noen bilder tatt i Drammen. Bildene er ikke rørt, bortsett ifra justering av kontrast. Kamera er et Canon EOS 300D med kit objektiv og et Canon EF 70-300 objektiv. Er ganske fersk i gamet, så alle innspill mottas med takk. Endret 3. september 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Fine bilder, men veldig store! Kunne du resizet så de passet en side? Lettere å få inntrykk av de da. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Hjelpe og trøste! Det går jo ikke an å vurdere disse bildene før de blir nedskalert ganske så MYE! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Ikke alle som har en 103 tommers plasma tv her bøddy Men det jeg så av bildene så bra ut Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Kjære venn Vil du "krympe" bildene litt? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Kjære venn Vil du "krympe" bildene litt? 6799037[/snapback] Skal vi se, nå blir de kanskje litt lettere å se på? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg er ingen fotoekspert, men jeg må bare si at det første bildet er helt konge. Mange små lys over alt funker fett på slike nattbilder. De andre er ikke så spennende, kanskje fordi det er for få detaljer. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 3. september 2006 Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Jeg skal ikke kommentere det tekniske ved bildene, bortsett fra at de ser fine ut for meg Blir nesten litt stolt av Drammen Edit: Kan du skrive navn på motiv, og hvor bildene er tatt fra? Endret 3. september 2006 av Normand Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2006 Jeg skal ikke kommentere det tekniske ved bildene, bortsett fra at de ser fine ut for meg Blir nesten litt stolt av Drammen Edit: Kan du skrive navn på motiv, og hvor bildene er tatt fra? 6799071[/snapback] De 2 første bildene er tatt på Spiralen, de av Aass bryggeri er tatt ved perrong 5 på Drammen jernbanestasjon. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 første bildet er nr 1 for meg.. mye som hendter der.. kan se på bildet lenge og se nye bevegelser. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Drammen! AASS! Jeg synes du burde rette opp bildene av bryggeriet, samt kutte litt på siden av det øverste av dem. Ellers var det fine bilder av en fabelaktig by. Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 4. september 2006 Rapporter Del Skrevet 4. september 2006 Prøv å sette innstillingene for hvitbalanse på "Kunstlys". Da blir bildene bedre i fargene. Nå er det bare det gule som dominerer. Ønskelig mer mer tegning i de mørke områdene. Blend mer ned og lenger eksponeringstid! En ulempe med for lange eksponeringstider er at det blir mer støy. Det holder med å legge inn bilder med bredde max 1000pixler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå