Gå til innhold

Beste pris på SE K800i eller Nokia N80?

Thorz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ganske billig da, 3367 kr med porto!

Ganske billig for pakka med minnekort også:

3690 kr for K800i med 512MB minnekort

Eneste jeg vet om som er billigere da er 989 kr for K800i med Tele2-binding på siba.no :

Da betaker du 989 for telefonen, 149/109 i frakt 199 i innmelding og 119 á 12 (1428) måneder..

Totalt 2765 inkludert porto levert på døren :)

Trenger jo ikke å bruke akkurat det Tele2 abbonementet, dersom du ikke bruker ChessTouch fra før er egentlig Tele2 Champion like bra som og faktisk bitte litt billigere enn Chess Knock-Out, men du må betale 249 i innmelding da, noe som fører til en totalpris på 3014, da er det kanskje ikke verd det lenger?

Da blir det altså 353 kr billigere (3367kr - 3014kr)

Kanskje verd det? Tele2 har jo Telenordekning også, hvis det frister ;)

Andre fordeler med Tele2, samme pris i og fra Sverige og billigere kundeservice 10 kr per samtale vs 5 kr per minutt (Chess/Telenor)

Hvis du er villig til å bytte abbonement for å få billigere telefon er dette måten å gjøre det på..

Lenke til kommentar
Det var ganske billig da, 3367 kr med porto!

Ganske billig for pakka med minnekort også:

3690 kr for K800i med 512MB minnekort

Eneste jeg vet om som er billigere da er 989 kr for K800i med Tele2-binding på siba.no :

Da betaker du 989 for telefonen, 149/109 i frakt 199 i innmelding og 119 á 12 (1428) måneder..

Totalt 2765 inkludert porto levert på døren :)

Trenger jo ikke å bruke akkurat det Tele2 abbonementet, dersom du ikke bruker ChessTouch fra før er egentlig Tele2 Champion like bra som og faktisk bitte litt billigere enn Chess Knock-Out, men du må betale 249 i innmelding da, noe som fører til en totalpris på 3014, da er det kanskje ikke verd det lenger?

Da blir det altså 353 kr billigere (3367kr - 3014kr)

Kanskje verd det? Tele2 har jo Telenordekning også, hvis det frister ;)

Andre fordeler med Tele2, samme pris i og fra Sverige og billigere kundeservice 10 kr per samtale vs 5 kr per minutt (Chess/Telenor)

Hvis du er villig til å bytte abbonement for å få billigere telefon er dette måten å gjøre det på..

6811970[/snapback]

Takk. Jeg har Chess Knock-out foreløpig, men ble veldig skuffet etter de byttet til Netcom nettet. Tele2 Champion ser ut som en veldig bra abbonement og voicemailen er gratis (jeg må betale for voicemail hos Chess). Jeg vet ikke hvordan fungerer 3G på Netcom nettet heller, jeg vet at det fungerer ok på Telenor nettet.

Nå må jeg finne meg en Nokia N80. Jeg trer at VoIP støtte med Skype i den narmeste framtiden med N80 gjør det en veldig sterk konkurenten. Kanskje kameraen er bedre på K800i men den N80 tilbyr muligheter som SE K- series kan ikke gjøre.

Lenke til kommentar

Vanskelig å finne bra tilbud for N80, abbonementsprisene starter på 3200, mens uten abbonement koster den 4300.. Det koster å være "kar"!

Du virker som en person som liker å utnytte teknologien for å spare penger, har du tittet på Hello sitt VoIP-tilbud som de kaller OnePhone?

http://hello.no/privat/priser.html

Trenger en telefon med Windows Mobile og Wi-Fi, men program for symbian er under utvikling har de sagt i en mail jeg fikk fra de..

Lenke til kommentar

Aaaaaagh!

Batteri liv på N80 er forfardelig! Har lest masse og alle klager om dette. Maks 2.5 timer talk time. De sier at de fleste som har N80 må ladde den opp nesten hver dag. Dette er ikke sexy i det helle tatt :(

Det ser ut at jeg må nesten glemme WiFi.

Mulighetene blir K800i eller N73 nå. Hvis SE kunne åpne office dokumenter har jeg kjøpt den med en gang. Tenk på 7+ timer batteri liv!

Takk for Hello linken. Det ser veldig interessant ut.

Lenke til kommentar

Hello OnePhone er interessant for de som har Wi-Fi på mobilen sin ja :)

Spesielt for de som er ute å reiser mye..

N73, æsjamei.. Hvorfor skal du åpne office dokumenter på mobilen? :p

https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=44608

N73 Dyrere pris, større skjerm, større mobil, åpent OS og mangler A2DP (stereo BT).. er N73 verd det?

Jeg er strålende fornøyd med min K800i, og jeg vurderte faktisk N73, men ble frarådet av kamerater som jobber innenfor bransjen.

Må innrømme at min siste erfaring med Nokia er deres 6280 som ikke har Symbian. Så jeg vet ikke hvordan deres Symbian OS har utviklet seg med tiden, kanskje det er et ålreit system.

Prøv begge i butikken, eller enda bedre prøv noen andres, og hør deres erfaring.

Butikker vil veldig ofte prøve å selge deg den de tjener mest på.

Endret av BeachDumb
Lenke til kommentar
Vanskelig å finne bra tilbud for N80, abbonementsprisene starter på 3200, mens uten abbonement koster den 4300.. Det koster å være "kar"!

Du virker som en person som liker å utnytte teknologien for å spare penger, har du tittet på Hello sitt VoIP-tilbud som de kaller OnePhone?

http://hello.no/privat/priser.html

Trenger en telefon med Windows Mobile og Wi-Fi, men program for symbian er under utvikling har de sagt i en mail jeg fikk fra de..

6817667[/snapback]

Lurer på hvem selger N80 for kr4300 uten abbonement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...