Gå til innhold

Only in America.."Vil forby sagging"

Bytex

Anbefalte innlegg

Sagging på vår skole er forbudt. Blir man tatt "saggende" får man en anmerkning + meldig med hjem..

Dette syntes jeg bare er helt tullete, jeg har lyst til å forby "gassing" heller hva det nå heter. For de som ikke vet hva det er, er det å ha buksen over/rundt magen, gjerne over navlen. Dette er faktisk ganske mye brukt hos eldre personer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk burde vel få lov til i å gå i hva dem selv vil, bare de oppfører seg (og som noen vet, tøffingene med saggebukse og basketballtrøye oppfører seg ikke som englebarn hele tiden), dvs. den loven var vittig :) . Men herregud, den med at det bare var lov å skyte hvaler med et spill (eller noe?) var jo bare absurd, kan umulig være seriøst.

Lenke til kommentar
Var det ikke snakk om at i en norsk by ble det forbudt å gå med hettegenser for noen år tilbake ?

6813127[/snapback]

Kan det være Moss?

6816275[/snapback]

Kan være, men vet ikke om den regelen fortsatt er der.

Var noe med kriminaliteten og at de som gjorde noe ulovlig alltid gikk med hettegenser, eller et eller annet.

Lenke til kommentar

Dumblaws er et forsøk på en humorside. Hadde mange av lovene vært virkelige, så hadde det vært tragikomisk, men det er som olsen sier bare kreativt omskrevne lover fra eget hode. Min tremenning i Oregon kunne glatt bekrefte at veldig få av lovene var realistiske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men herregud, den med at det bare var lov å skyte hvaler med et spill (eller noe?) var jo bare absurd, kan umulig være seriøst.

6816247[/snapback]

Hehe, det er ingenting festlig med den loven bortsett fra kommentarene i denne tråden.

Game = Vilt.

Wild birds and beasts. The word includes all game birds and game animals.

Dyr som blir omtalt som game er ofte "big game" altså hjort, elg og andre store dyr det blir jaktet på.

Loven sier "det er ikke lov til å skyte på dyr fra et kjøretøy i bevegelse, bortsett fra hvaler" som for meg høres ut som en smart lov å ha. Når det kommer til hvaler (som også er dyr) blir det vanskelig/umulig å stoppe skuta før du avfyrer harpunkanonen så det er et untak der.

Bone: Det er stor forskjell mellom å være naken og å vise undertøyet og den dagen det blir ulovlig er den dagen jeg blir kriminell på fulltid. :)

Lenke til kommentar
Sagging på vår skole er forbudt. Blir man tatt "saggende" får man en anmerkning + meldig med hjem..

Dette syntes jeg bare er helt tullete, jeg har lyst til å forby "gassing" heller hva det nå heter. For de som ikke vet hva det er, er det å ha buksen over/rundt magen, gjerne over navlen. Dette er faktisk ganske mye brukt hos eldre personer.

6816191[/snapback]

Ja det er ille når buksene begynner å bli trange i halsen. Var en på jobb som gikk rundt slik. :nei:

Lenke til kommentar
Heh, ja i Amerika kan tilogmed innbruddstyver saksøke eierene hvis de blir skadet under innbruddet så det sjokker ikke meg.

6798918[/snapback]

Jeg ler og håper du er seriøs :D

6798934[/snapback]

I USA er det mer fordelaktig å skyte og drepe en innbruddstyv enn å fange ham... nettopp fordi du har all rett til å skyte ham og du slipper å bli saksøkt i etterkant...

"Shoot to kill!"

Lenke til kommentar
Grensen går derimot når man begynner å vise undertøyet sitt på åpen gate.. Det er strengt tatt et undertøy!!

Det er der det hele ligger .. at man ikke skal fly rundt i underbuksene midt i Karl Johan, liksom...

6815808[/snapback]

Jeg gikk rundt i boxershorts i Trondheim Sentrum en hel Lørdag formiddag for noen få uker siden, innsmurt i olje og fett. Burde jeg bli straffet for det?

Lenke til kommentar
Grensen går derimot når man begynner å vise undertøyet sitt på åpen gate.. Det er strengt tatt et undertøy!!

Det er der det hele ligger .. at man ikke skal fly rundt i underbuksene midt i Karl Johan, liksom...

6815808[/snapback]

Jeg gikk rundt i boxershorts i Trondheim Sentrum en hel Lørdag formiddag for noen få uker siden, innsmurt i olje og fett. Burde jeg bli straffet for det?

6940994[/snapback]

Nei, det går bra. :)

Lenke til kommentar

6815808[/snapback]

6940994[/snapback]

Nei, det går bra. :)

6941006[/snapback]

Så lenge du kombinerer boxer med olje og fett er det greit! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...