Gå til innhold

Only in America.."Vil forby sagging"


Bytex

Anbefalte innlegg

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article727219.ece

 

Så når gretne gamle gråhåra gubber i kontroll ser noe de ikke liker, får de det forbudt ved lov. Hehe. Lurer på hvordan det der skulle håndheves.

 

*Politimann ser sagger på gata "FREEZE PUNK! LEMME MEASURE YOUR PANTS!!"

*Drar fram målebånd*

"OKAY YOUR JEANS ARE 1 INCH TOO LOW! YOU COMIN WITH ME PUNK!"

 

Er jo derfor delstater i USA har sinnssvake lover som "Ikke lov å ha sex på kjøkkenbordet foran et vindu" eller "Ikke lov å ha sex i fallskjerm på en søndag".

 

Gud forby om en gråhåra kar på kveldstur skulle bli utsatt for noe så Grusomt mens han går og kikker inn vinduene i nabolaget, tross alt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heh, ja i Amerika kan tilogmed innbruddstyver saksøke eierene hvis de blir skadet under innbruddet så det sjokker ikke meg.

6798918[/snapback]

 

Jeg ler og håper du er seriøs :D

6798934[/snapback]

Vet ikke om den episoden er en myte eller ikke, men har ihvertfall hørt den noen ganger.

 

Edit: Leverte tilbake et noen til mister skriveleif :p

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Vil nok tro at enhver kommite som godkjenner nye lover ville ledd langt og lenge når han her kommer med lovforslaget sitt..selv i Dallas.

 

Men så slenger de litt GOD and JESUS rundt i lufta, og at respektable gamle borgere må skjermes for sånne grusomme ting, og vips, så går det faktisk gjennom likevel.

Men, som artikkelen sier, det ville være håpløst å sette en bestemt grense for når loven var brutt og ikke. Med mindre politiet bytter ut kølla med målebånd.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Heh, ja i Amerika kan tilogmed innbruddstyver saksøke eierene hvis de blir skadet under innbruddet så det sjokker ikke meg.

6798918[/snapback]

 

Jeg ler og håper du er seriøs :D

6798934[/snapback]

Jeg har sett noe lignende på TV engang, en biltyv skadet hånden sin da han skulle slå vinduet i stykker. Han gikk i fengsel ettersom han stjal og herpet bilen, men fikk erstatning for håndskadene sine.

 

Det var noe i den duren, men slike ting skjer jo ytterst sjelden :)

Lenke til kommentar

Hahahahahaha! :!:

 

A person may not walk around on Sundays with an ice cream cone in his/her pocket.

 

Dette er tydligvis en lov i New York.

 

EDIT:

 

It is a misdemeanor to shoot at any kind of game from a moving vehicle, unless the target is a whale

 

Dette kan umulig være seriøst! :!:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Heh, ja i Amerika kan tilogmed innbruddstyver saksøke eierene hvis de blir skadet under innbruddet så det sjokker ikke meg.

6798918[/snapback]

 

Jeg ler og håper du er seriøs :D

6798934[/snapback]

Vet ikke om den episoden er en myte eller ikke, men har ihvertfall hørt den noen ganger.

 

Edit: Leverte tilbake et noen til mister skriveleif :p

6798941[/snapback]

Det har nå skjedd her i Norge også det.. er ingen myte..

 

Men... Personling så håper at jeg Sagging kan bli forbudt i Norge, også! :w00t: ..synes folk bør begynne å gå litt mer anstendig, ikke se ut som non jævla bomser.. :no:

Lenke til kommentar

Hey hey folkens, denne tråden skal ikke bli noe politisk krangling om hvorfor noen liker og noen ikke like USA's utenrikspolitikk eller whatever det kommer til å utvikle seg til. Dette er en HUMOR-tråd, ikke Politikk&Religion-forumet. Hold fingrene tilbake alle som vil flame -Tori- for den "rettelsen, please.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hey hey folkens, denne tråden skal ikke bli noe politisk krangling om hvorfor noen liker og noen ikke like USA's utenrikspolitikk eller whatever det kommer til å utvikle seg til. Dette er en HUMOR-tråd, ikke Politikk&Religion-forumet.

6799405[/snapback]

Men, det er jo ikke humor! Det er jo "Politikk & Religion" ..

 

Synes idéen var egentlig veldig så god jeg! ..problemet blir jo som sagt å gjennomføre det ..men, støtter så absolutt tanken bak det hele!!

 

 

Noen burde flytte denne tråden til riktig kategori ..

Lenke til kommentar
Heh, ja i Amerika kan tilogmed innbruddstyver saksøke eierene hvis de blir skadet under innbruddet så det sjokker ikke meg.

6798918[/snapback]

Det er da fakta i Norge også.

 

Forøvrig har lærere/rektor på enkelte skoler forbydd bare navler her i Norge(?). Det gjelder ikke et helt fylke, men vi har da våre sær-regler^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...