akan Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Skaffet meg Cowboy Bebop OSTen i går, hadde helt glemt hvor fantastisk mange gode sanger som var med i serien! Elsker Green Bird Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Elfen Lied byr på mye bra, og Lilium er noe av det flotteste som har penetrert min ører noengang. Naruto har jo også utrolig mye herlig musikk å by på. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Trinity Blood har bra soundtrack.. Den kan du jo se... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Har begynt å se en ny serie nå da, .hack//Roots selv synes jeg musikken som blir brukt i den filmen er helt fantastisk... Har ikke fått sett den ferdig enda, men regner med i løpet av ett par dager, måtte bare ha litt pause fra Monster. Endret 23. september 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Tenkû no shiro Rapyuta (Castle in the sky) Ginga: Nagareboshi gin (Silver Fang) Lenke til kommentar
Yoshire Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Vel, ja... Jeg slenger meg på de som sier Cowboy Bebop. Ellers vil jeg også nevne Ghost in the Shell: Stand Alone Complex og SAC Second Gig. Er en blanding av diverse sjangre, og ja... sanger som Rise, Living inside the Shell, og denslags har lenge levd på avspilleren min. Ellers skal jo også hack//Sign og hack//Liminality nevnes, for ikke å glemme Aria the Animation (og oppfølgeren også, såklart). Lenke til kommentar
akan Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Må komme med en til. King of Bandit Jing har veldig gode låter kort serie men mye bra musikk i instrumental klassen Lenke til kommentar
Takezo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Haibane Renmei og Eureka seveN har veldig bra musikk. Forøvrig kan noen av disse sangene høres her: http://cyberia.meido-online.com/ Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hmm... Sluttsangen i Hellsing? Den er i hvert fall skikkelig bra Lenke til kommentar
Puchu Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Stemmer også på Cowboy Bebop, Trigun, BECK og GitS Stand Alone Complex!! Ellers... Last EXILE .hack//SIGN MADLAX Noir har flotte OSTs. Er musikken laget av Yoko Kanno eller Yuki Kajiura, så er det automatisk bra. Earth Girl Arjuna er en.... bob-bob anime sånn story-messig, men musikken er bra. Spesielt "Chloe". Lenke til kommentar
Sepo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hack//sign har vakre sanger. Blanding av piano og div. =) Lenke til kommentar
Cyhidraethe Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Mine favoritter Blood+: Aozora no Namida Blue Gender: Tokihanate Chobits: Let Me Be With You & Ningyo Hime (Forever) Death Note: the WORLD (Tv Size) Elfen Lied: Lilium ~opening version~ Gundam Seed: INVOKE, Anna ni isshodatta no ni, moment, believe, realize, find the way & meteor Mai HiME: Shining Days & It's only the fairy tale Kunne ikke klart meg uten du kan høre It's only the fairy tale her: http://old.coucoucircus.org/ost/generique.php?id=623 Lenke til kommentar
Takezo Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Honey & Clover sesong 1 og 2 har helt fantastisk musikk! Videre vil jeg legge til The Place Promised In Our Early Days, som har noe av den vakreste musikken jeg noensinne har hørt, komponert av Tenmon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå